⚔️ Kazanılan Zaferler ⚔️

2.1K 173 26
                                    




Uyarı: Bölüm tamamen smut içerir 🤭





Akşam saatlerinde Giray bir elinde ateş yakmak için kullandıkları teneke diğer elinde onlarca fotoğrafla karakol bahçesinde karşısındaki dağlara bakıyordu. Yakarım dediğiyse yakardı. Giray Tekiner bu güne kadar hiçbir savaşı kaybetmemişti. O elde etmek isterse eninde sonunda alırdı.

Teneke kutuyu yere koyup içine fotoğrafları atmadan önce son kez bir iki kareye gözlerini kısarak baktı ve hepsini içine attı. Yanında getirdiği benzin bidonunu tenekeye boşaltarak bir adım geri çekilip bidonu yere koydu. Gözlerinde gezinen karanlıkla cebindeki çakmağı çıkarıp ateşledi. Dudaklarında zafer dolu bir kıvrılmayla yanan çakmağı tenekenin içine attı. Ateş benzinle birleştiğinde hızla alev alan fotoğraflarla kollarını önünde kavuşturdu.

Dudaklarında hâlâ zaferinin gülüşü hakimden duyduğu "Giray" sesiyle arkasını döndü.

Karakol binasının önünde elleri belinde onu izleyen Arman'a baktı. Arman ise onun gözlerinde gördüğü karanlığa ve dudaklarındaki şeytani kıvrılmaya başını iki yana sallayarak güldü. Ateşlerin önünde şimdi olduğundan daha güçlü ve hırslı görünen adama elini kaldırıp yanına gelmesini işaret etti.

Giray, arkasında cayır cayır yanan geçmişi bırakarak Arman'ın yanına gitti. Beraber odaya girdiklerinde duşta başlattıkları öpüşmenin devamı için Arman onu kapattığı kapıya yaslayarak ellerini başının üstünde sabitledi ve dudaklarına yaklaştı.

"Yakma sırası bende mi?"

Giray dudakları üzerinde fısıldayan adama dudağının kenarını ısırarak "Evet sende" dediğinde ellerini onun kilidinden kurtarmaya çalıştı ama Arman'ın bir kez daha iki elini de kapıya çarparak yaslamasına nefesini tuttu.

Arman onun yanıp tutuşan ela gözlerine bakarak dudaklarını dudaklarına sürttü önce, ardından uyarır gibi "Şşş" diyerek başını iki yana salladı.

"Ben domine edebileceğin bir adam değilim Giray Tekiner."

Giray duyduğu tahrik edici cümleyle derin bir nefes vererek dudaklarını ıslattı. Arman tam da domine etmek istediği biriydi ama ipler onun elindeydi anlaşılan.

Arman boşta olan elini onun tişörtünün üstünden göğsüne götürüp okşayarak meme ucuna baş parmağını sürttü. Ardından iki parmağının arasına alıp bastırarak sıkıştırdı. Giray ürperten acıyla başını kapıya yaslayıp alt dudağını ısırdı. Arman açığa çıkan boyna eğilerek küçük küçük öperek kulak memesini hafifçe ısırdı. Giray onun yavaş hareketlerine çıldırırken kasıklarını ona bastırmak için öne doğru hareket etti, neyse ki anında karşılığını alarak eşofmanın üzerinden ona sürtünen Arman'la bir kez daha ellerinden kurtulmaya çalıştı.

Arman sırıtarak ellerini serbest bıraktığında ise Giray onu kollarından tutup yerine geçirerek kapıya yasladı. Elini onun göğüs kaslarına götürüp aşağı karnına doğru parmaklarını gezdirerek inerken gözlerini gözlerinden ayırmadan kasıklarına, ardından sertleşen aletine indirdi ve avucunun arasına alarak okşamaya başladı. Arman başını yukarı kaldırıp derin bir soluk alırken Giray eşofmanının bel kısmına parmaklarını geçirip yavaş yavaş aşağı indirdi, özellikle iç çamaşırı giymeyen adamla sırıtarak başını kaldırıp gözlerinin içine baktı. Ona beklenti ve arzuyla bakan Arman'la elini bacaklarında gezdirerek dizlerinin üstüne çöktü.

Çoktan serleşen alete parmaklarını sararak ucunu öptü, dudaklarına çarpan sıvıyla dilini üstünde gezdirerek dilini çıkardı ve ucunu yalayarak ağzına aldı. Eliyle yumuşak hareketlerle yavaş yavaş çekerken ucunu emerek başının üstünde onu izleyen adama baktı. Arman alt dudağını ısırırken elini Giray'ın dalgalı saçları arasına atıp saç tutamlarını okşamaya başladı.

KADRAJ - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin