Xecê - Keyfa Min Ji Tere Tê 🎶🎶🎶
Hakkâri, Şemdinli ilçesine bağlı Tekeli, Günyazı ve Ortaklar köyleri arasındaki Gediktepe bölgesinde bulunan askeri birliğe gece sıralarında teröristlerce düzenlenen saldırıda 9 Türk olmuştur. Saldırının ardından Türk jet uçakları Irak sınırını geçerek Kuzey Irak'taki bazı hedefleri bombalamış, başlatılan operasyonlarda 14 terörist etkisiz hale getirilmiş, operasyon sırasında teröristlerce araziye döşenen mayının infilak etmesi sonucu ise 2 askerimiz şehit oldu.
19 Haziran 2010, Hakkâri Şemdinli / Kuzey Irak
Giray yoğun bakım ünitesine girdiğinde kapattığı kapıyla yılları sanki geride bırakıp kavuşamadığı geleceği için adım adım Arman'ın yattığı yatağa yürüdü.Makineye bağlı adamın dev gibi cüssesinin artık şimdi ne kadar da savunmasız ve yorgun oluşuna gözleri doldu. Gözleri kapalı sevdiğinin yüzüne eli giderken yarı yolda yumruk yaparak geri indirdi. Ona dokunmaya yüzü bile yoktu, oysa haftalar önce o yüze aşkla bakmamak için verdiği tüm savaşları Arman'ın tek bir dokunuşuyla kaybetmişti.
Sakin soluklar alan Arman'ın eline uzandı bu defa, yanaklarından süzülen bir damla yaşla elinin üstüne elini koydu.
"Beni affet Arman, bugün affedemezsen bile bir gün affet."
Artık gözlerinden tane tane damlalar akarken yatağa tutunup yere çöktü. Kalbinin odalarında belki de hayatındaki o ilk fırtına kopuyordu ve Giray ilk kez aşka yenilerek diz çöküyordu. Ama bu aşk ikisini de ölüme sürüklerdi. Tıpkı yıllar önce abisi Birol Tekiner ve Onuralp Özbey'in ölüme aşk uğruna yenilip o aşkla ölümü kucakladıkları gibi.
Giray dişlerini sıkarak çöktüğü yerden tutunarak kalktı ve son kez yorgun çizgilerinin gölgesinde sanki katilini hissetmiş gibi gülümseyen Arman'ın yüzüne baktı.
Geri geri adımlar atıp hızla arkasını döndü, kapıyı açtı ama duyduğu o cılız sesle eli kapı kolunda dondu.
"Küçük adam."
Giray yüzünü buruşturarak arkasını dönmeden kapıdan çıkıp hızla kapattı.
Kapının önünde bekleyen iki takım elbiseli adam Giray'ı gördüğünde ciddiyetle koridoru gösterdiler.
"Gidelim Giray Bey."
Giray sadece başını sallayarak adamların önüne geçip hastanenin çatısına giden merdivenleri çıktı. Çatıda onları bekleyen helikoptere bindiklerinde yükselen helikopterle Giray arkasında koca bir hikaye ve sevmeye yasaklı bir adam bıraktı.
Bir Hafta Önce
Tarık Tekiner, Giray'ın oturması için tekli koltuğu göstererek önündeki dosyayı açtı. Giray ceketinin düğmesini açarak koltuğa oturduğu sırada odaya giren kişiyle ayağa kalktı. Kendisiyle aynı boylarda, siyah saçlarını tepeden toplamış, gülümserken mimikleri okunmayan genç kadına baktı.
Genç kadın sadece "Giray" diyerek başını sallayıp selam verdi ve yanlarına giderek Giray'ın karşısındaki koltuğa oturdu.
Giray ikiz kardeşine şöyle bir göz ucuyla bakıp babasına döndü. Kaşları çatık dosyayı inceleyen adam yavaşça başını kaldırıp direkt Giray'ın gözlerinin içine baktı.
"Kuralı hatırlıyor musun Giray?" derken oturduğu koltuğa yaslandı. Kaşlarını kaldırarak Giray'ın yüz ifadesini süzdü. Donuk ve net sesiyle devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADRAJ - BxB
General FictionAskeri eşcinsel kurgu. #sınırkarakolu #dağ #savaştimi #komutan #muhabir #asker #muhbir #sırlar #aşk #intikam #kaos HİKAYEDE YER ALAN KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR GERÇEĞİ YANSITMAMAKTADIR, TAMAMEN KURGU ÜRÜNÜDÜR!!!