SON DUYURU

1.3K 54 33
                                    








Son durum güncellemesi ve son duyuru;


Dün tüm akşam ve gece boyunca kitap okuma uygulamalarını sizin için inceledim.



Çizgi Studio yeni yeni aktifleşen bir uygulama. Yazarlar için biraz uğraştırıcı ve bölümler uzun olunca yüklemesi kasıyor ama kullanışlı. Sizler için paragraf altı yoruma baktım ama yorumlar karışık ve belirsiz çıkıyor pano postu gibi duruyor bunu beğenmedim. Kitapları ya da yazarı takip ederseniz bölüm için hızlı bildirimler alabiliyorsunuz, okunması kolay. Bölümleri indirebilir ya da kaydedebilirsiniz. Bu yüzden beğendim.

Inkspired yeni yeni Türkçe kitaplar için aktifleşen bir uygulama. Yazarlar için gerçekten uğraştırıcı, uzun bölümleri kaydetmeksi sıkıntılı ve bazen uyguluma yayınlamadan kullanıcıyı atıyor. Sizler için okuması kolay, kitabı ya da yazarı takip ederseniz hızlı bildirimler alabiliyorsunuz ama paragraf altı yorum yapamıyorsunuz. Bölümleri çevrimdışı okumak için kaydedebilirsiniz. Bazen kitap okuduğunuz sırada sizi sayfadan atıyor, bunu beğenmedim. Kullanır mıyım düşüneceğim.


Dreame benim için en kullanışlı olanıydı, çünkü uzun bölümleri bile hızlı yayınlıyor, bunu beğendim ve kasmıyor. Fakat çok fazla Türkçe kitap çeşidi yok ne yazık ki. LGBT kategorisi olması ise gerçekten hoşuma gitti, en azından biz bxb yazarlarını da bünyelerinde barındırmak istiyorlar. Sizler için okunması kolay ve kullanışlı fakat paragraf altı yorum yapamıyorsunuz, o kadar da övecek halim yok şimdi, tarafsız bakarım her zaman. Ücretli meselesine gelecek olursak bunu gerçekten yazarlarınız belirliyor, ben yayınlarken dördüncü bölümden sonra karşıma bir sözleşme çıkarttı, eğer sözleşmeyi kabul etseydim, açılan bölümler için okuyucular jeton ödüyorlardı ama eğer yazar ücretsiz devam ederse en uzun bölümleri bile ücretsiz açabiliyorsunuz. Kendi adıma konuşuyorum, yayınlayacağım her kitap kesinlikle ücretsiz olacak. Dreame de kalmayı düşünüyorum ama dediğim gibi herhangi bir şey talep etmiyorum, siz yeterki özgürce okuyun. Bölümleri ücretsiz olduğunda rahatlıkla indirebiliyorsunuz.


Kitappad uygulaması Wattpad'in basit sürümü gibi duruyor, geliştirilmesi gereken çok fazla sıkıntı var. Öncelikle 1500 kelimeden fazlasını kabul etmiyor, görsel ya da medya eklenmiyor, paragraf altı yorum yapılmıyor, gece okuma modu yok, yeni olduğu için kitap çeşitleri çok az, özellikle bxb kitaplar nerdeyse yok denecek kadar az, bunu beğenmedim. Ama ilerleyen zamanlarda kendini geliştirirse ancak tekrar dönüp incelerim.



Sonuç olarak ben Çizgi Studio ve Dreame ile devam etmeye karar verdim. Çoğunluğunuzun Çizgi Studio geldiğinizi gördüm. Dreame için ise ücretli dendiği için çekimser olduğunuzu biliyorum ama dediğim gibi benim kitaplarım asla ücretli olmayacak.


Dün bahsettiğim Omegaverse kurgum bugün Çizgi Studio ve Dreame yüklemeye karar verdim, her iki uygulamadan da okuyabilir olacaksınız.


Wattpad'e yükleme konusuna gelecek olursak, elbette buraya da yükleyeceğim ama uygulama kapanırsa yarım kalmaması için diğer iki uygulamayı da düşünün, ben orada olacağım.



Hâlâ kitapları taşıma işlemlerine devam ediyorum ama size güzel bir haber daha vereyim, Sadece Sana  Deli kitabını taşıması kolay olduğu Dreame uyugulamasına taşıyacağım ve ücretsiz olacağı için isterseniz indirebilirsiniz. 


İçiniz benden yana rahat olsun çocuklar, yazdığım tek bir kelime için bile hiçbir okuyucudan bir kuruş bile talep etmiyorum. Buraya geldiğim andan itibaren hepiniz yanımdaydınız ve desteğinizi esirgemediniz, sizlere ödenmesi gereken bir vefa borcum var.




Bir kez ve son kez buraya da ekleyeyim.

Çizgi Studio ; aylakgezen

Dreame ; aylakgezen (profili Kadraj kitabını arayarakta bulabilirsiniz, hesabım artık görünür halde)






KADRAJ - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin