Chris Grey - Let The World Burn
Uyarı: Smutumsu şeyler var 🤣🤣🤣🤣
Baturalp sıkı sıkı sarıldığı bedenin kokusundan uzaklaşmaktan korkarak ona sarılan Rojhat'a bakmak için başını onun göğsünden çekip yüzüne baktı. Bu defa dokunmaktan çekindiği eli yanaklarındaki yaşları silebilmek için uzandı.
"Ağlama artık. Kaybeden benim, kazanan senin sevdan Rojhat."
Rojhat yüzündeki yaşları silen ele bakarak gülümsedi ve Baturalp işte o an beklemediği o cümleyi kurdu.
"Büyülü bir gülümsemen var toprak kokulu, hem huzur hem de acı gibi."
Ondan tamamen uzaklaşmadan yere oturup elini korkarak Rojhat'ın saçlarına götürüp uzayan tutamları parmakları arasına aldı.
"Saçlarınsa özgürlük gibi sana benziyor, hızlı uzuyor. Gözlerin toprağın en güzel renginde, kirpiklerin ise ok gibi batıyor."
Rojhat utanarak başını yere eğdinde Baturalp ilk kez onun utanan yüzünün esmer tenindeki güzelliğine şaşırarak baktı. Dudakları çekinerek kıvrılan adamla farkında bile olmadan o da gülümsemeye başladı. Rojhat öfkeden ne nefretten başka bir şey bilmeyen adamı gülümsetiyordu artık.
Baturalp hızla kendine gelerek Rojhat'ın bileğindeki zincirin demirini anahtarla açıp bileğinde demir izinin belirgin olduğu yeri baş parmağıyla okşayıp ayağa kalktı. Rojhat özgür kalan eline bakarken Baturalp derin ve sakin bir nefes verdi. Sol elini uzattı ve kısık bir sesle konuştu.
"Gitmekte özgürsün, nereyi istersen seni oraya götüreceğim. Ama eğer hâlâ umut varsa tut elimi."
Rojhat şaşkınca dudaklarını araladı. Tam bir şey söylecekken uzatılan denizlere tutundu, elini Baturalp'in elinin üzerine koyup sıkı sıkı tutarak ayağa kalktı. İki adam el ele demir kapıdan çıktı. Baturalp elini tuttuğu adamın parmaklarının arasına parmaklarını geçirerek hücrenin de kapısını açarak dışarı çıktı. Elleri arasında bir umut, kabullenilmiş bir yenilgi ve sevgiye teslim olmuş bir gelecekle koridorda yürüdü.
Yanında sesini çıkarmadan yüreyen Rojhat beraber merdivenlerden çıktığı adamla "Nereye gidiyoruz?" diye sorduğunda Baturalp omuz silkti.
"Bundan sonra sen nereyi istersen."
Rojhat kaşlarını kaldırarak dudaklarını araladı. Şimdi bu adamı nereye isterse götürebilir miydi? Başını eğip ne söyleyeceğini bilemediği için Baturalp bu defa "Yapmak istediğin bir şey var mı? Aç mısın?" diye sorunca tek omzunu silken Rojhat "Aç değilim ama duş alsam olur mu?" dediğinde Baturalp eli arasındaki eli baş parmağıyla okşadı.
"İstediğini yapabilirsin tabi ki. Önce odaya uğrayıp sana temiz kıyafetler alalım."
Rojhat sesini çıkarmadan başını salladı.
Baturalp üst kattaki odasına geldiğinde bir türlü elini bırakmak istemediği adamla kapıyı açıp içeri girdi. Dolabını açıp içinden kendi eşofmanını, tişörtünü ve açılmamış iç çamaşır paketlerini alıp kapıyı kapattı. Kıyafetleri diğer eline alıp peşinden ayrılmayan Rojhat'la odadan çıktı. Her şeyi o kadar olağan seyrinde yapıyordu ki Rojhat sanki bir kaç saat önce öfkeden kuduran adam o değil de hep bunları yapıyorlarmış gibi davranan adamla şoka giriyordu.
Baturalp ortak banyoların olduğu yere geldiğinde kıyafetleri alması için Rojhat'a uzatırken yavaşça onun elini de bıraktı.
"Sen geç rahatça duşunu al ben burdayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADRAJ - BxB
Ficción GeneralAskeri eşcinsel kurgu. #sınırkarakolu #dağ #savaştimi #komutan #muhabir #asker #muhbir #sırlar #aşk #intikam #kaos HİKAYEDE YER ALAN KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR GERÇEĞİ YANSITMAMAKTADIR, TAMAMEN KURGU ÜRÜNÜDÜR!!!