🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Sirvan ve elliden fazla teröristin karakolun bulunduğu tepeye doğru yaklaştığı sıralarda saatler gece yarısını gösteriyordu. Sirvan komutanla konuştuktan üç gün sonrasını beklemiş, onları zamansız yakalamak için zaman kollamıştı ve beklediği gün gelip çattığında arkasındaki adamlarıyla birlikte tel örgüleri geçerek ağır silahların bulunduğu araçlarıyla Irak sınırından şehre girmişti. Dağın tepesinde görünen karakolun ışıklarıyla pis bir sırıtış belirdi peçeli suratında.
Adamlarından ikisine karakolun gözcü kulesini göstererek "lexin (vurun)" dediğinde iki adam omuzlarındaki roketatarı ateşledi. Havayı delip geçen sarı ışıklar gözcü kulesini büyük bir gürültü ile yerle bir etti.
Ardından Sirvan bu kez de aracın üstünde duran adamlarına işaret verdiğinde üç kişi aracın kasasından havan topunu çıkarıp çatal ayakları toprağa saplayarak topu namluya sürdü ve beklemeden ipi çekerek ateşledi. Altmış milimetrelik havan karanlık geceyi aydınlatarak karakol binasının çatısına doğru süzülüp binanın çatısının ucuna denk geldi ve büyük bir darbeyle çatıyı parçaladı.
Sirvan keyifli bir gülümsemeyle ileriyi göstererek saniyeler içinde yarattığı tahribatın üstüne adamlarını karakolun mevzilerine doğru sürdü. İleri atılan elliye yakın adam mevzilere tırmanarak ulaştığı karakolda kum torbalarını aşıp ayaklarını toprağa bastığı anda elektirik direkleri büyük bir akımla koptu ve her yer zifiri karanlık oldu. Saniyeler içinde devreye girmesi gereken jeneratörlerde ise tek bir hareketlilik yoktu. Kendilerini gece karanlığının ortasında bulan adamlara ay bile bulutların arasına gizlenerek sırtını dönmüştü.
Ne olduğuna anlam vermeye çalışan adamlar körelen görüşleriyle yine de karakol binasına yaklaştı. Binanın bulunduğu tepenin yamaçlarında pusuda bekleyen Siraç, Karan ve Aybora tepeyi tırmanırken gece görüş gözlükleri çoktan kar maskelerinin üzerinde karanlıkta onlarca adamı görmelerini sağlıyordu. Tepeyi tırmanıp ayaklarını yere bastıklarında gölge kadar gizli, baykuş kadar sessizdiler. Siraç botuna yerleştirdiği hançeri eline alıp arkada kalan adamlardan birinin arkasından yaklaşıp hançeri boynuna dayadı ve beklemeden adamın boğazını keserek ağzını kapattı. Adam ne olduğunu bile anlamadan saniyeler içinde boynundan aşağı akan kanlarla ölmüştü, Siraç onu tutarak geriye doğru çekti ve yere bıraktı. Etrafına baktığında ise Karan ve Aybora'nın da birkaç adamı boğazını keserek arkalarında bıraktıklarını gördü, göklerden ses çıkıyordu ama ekipte yaprak kımıldamıyordu.
Karakol binasının arkasında uzun menzilli keskin nişancı tüfeğinin başında duran Gökmen ve Uruç ise binaya arka taraftan girmeye çalışan adamların kafalarını hedef aldılar. Gökmen hedef aldığı adamın kafasına sıktığında mermi ıslık sesine benzer bir ses çıkararak adamın tam kafasına isabet etti, adam aldığı ani darbeyle arkasına düşmek üzereyken Tan onu kollarından tutarak geriye doğru sürükledi. Ardından Uruç'ta kendine seçtiği hedefi başından vurduğunda bu kez karanlığın arasından çıkan simsiyah kamuflajlı Ediz adamı yavaşça tutup geriye çekti. Gökmen'in vurduğunu Tan, Uruç'un vurduğunu Ediz birer birer ses dahi çıkarmalarına izin vermeden tutup yere atıyorlardı.
Nefeslerini bile sayarak alan ekip elliye yakın adamı bir hayalet gibi yavaş yavaş öldürerek ilerliyorlardı. Azaldıklarını fark edemeyen teröristler ise karakol binasına girmek üzereydiler. Karanlık ilerlemelerini daha da zorlaştırırken karakolun içinde çıt çıkmıyordu ve bu giderek şüpheli hale geliyordu.
Tepenin başında bekleyen Sirvan dürbünle baktığı karakol binasında hiçbir hareketlilik göremediği için bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı. Elindeki telsize sarılarak "leşkerên li ku ne? (askerler nerde?) diye bağırdı. Karakol binasına giren teröristlerden birinin telsizden gelen "em nizanin (bilmiyoruz)" cevabı geldiğinde elindeki telsizi sıktı. Saniyeler içinde ölecek olan başka bir terörist ise arkasında hissettiği gölgeyle "ew herder ( o her yerde)" dediği sırada sırtını çarptığı dev cüsseye bakamadan Arman'ın kasaturasıyla gırtlağından kesilerek yere yığıldı. Arman adamın elinden düşen telsizini alarak ağzına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADRAJ - BxB
Ficción GeneralAskeri eşcinsel kurgu. #sınırkarakolu #dağ #savaştimi #komutan #muhabir #asker #muhbir #sırlar #aşk #intikam #kaos HİKAYEDE YER ALAN KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR GERÇEĞİ YANSITMAMAKTADIR, TAMAMEN KURGU ÜRÜNÜDÜR!!!