Selam askemlerrr. Nasılsınız? Umarım iyisinizdirrr.
Keyifli okumalar...
🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
Karşımdaki bu odaya baktığımda,kabullenmek asla istemedim. Zihnimde kabul etmedi.Sen aslında orada yıllar önce işkence gördün,Haziran. Su ile beraber kaçırıldın. O kanlar senin kanların. O içerdeki karanlık,hatırla. Sen Sudan 2 saat sonra kaçırıldın fakat sen kaçabildin.
Hayır. Kabul etmek istemiyordum. Zihnim kabul etmiyordu.
Derin nefesler almaya başladım. Haziran Derici her zaman ölüme mahkumdur. O adamın o gün arkamdan dediği o cümle.
Nefes nefese karşımdaki bu odaya bakıyordum. Fakat öncelik kendim miydi? Hayır. Şu anda kardeşimi bulmam gerekiyordu. Ama ben bu lanet odayla bakışıyorum ve zihnimin kabul edip etmeyeceğini düşünüyordum. Ama sonuç aynıydı.
Zihnim bunu kabul etmiyordu.
Korkularımın üzerine giderek kapıya doğru yaklaştım. Şifre vardı. Kalbimde sızı vardı. Eğer şifreyi bulursam ve içeri girersem? Zihnim kabul edecek miydi?
Hayır,etmeyecekti.
İçerde görmekten korktuğum şeyler vardı. Lanet olsun ki deli gibi korkuyordum.
Olezkanın söylediği sayılar yankılandı beynimde.
İki
Üç
Sekiz
YediBu şifrede belki hiç bir zaman Suyun odasının şifresi değildi. Belkide sırf beni oyuna getirmek için üzerinde Haziran Derici yazan odanın şifresiydi.
Kapıya dahada yaklaştığımda şifre yerine yöneldim.
Üzerinde, sadece 2 kere deneme hakkı yazıyordu.
Korkuyla derin bir nefes vererek Olezkanın o gün verdiği şifreyi denemeye başladım.
İki
Üç
Sekiz
YediŞifreyi yazdığımda açılmadı fakat ekranda bir yazı belirdi.
"Bazen her şey tam terstir,"
Olezka bunları sırf benim odaya en kolay şekilde girmem için yapıyordu. Asla ama asla şifrenin bu kadar kolay olmayacağına emindim.
Şifreyi ters yazmaya başladım.
Yedi
Sekiz
Üç
İkiElim titreye titreye şifreyi girdim. Kapı açıldı yazısı belirdi. O kapıyı açmaya elim gitmiyordu. Elimi yumruk yaparak duvara vurdum.
Korkularımın üzerine gidecektim. Hızla kapıyı iki elimle güçlü bir şekilde ittirdim ve oda açıldı. İlk aldığım koku kan kokusuydu, ama kötü bir kokuydu. Bu kanlar tahminimce 20 yıllıktı.
Gözlerimi kapattım ve içeriye tamamen girdim. Tahmin ettiğim gibi karanlıktı.
İnanılmaz derecede kötü bir koku odayı sarmıştı ama onu umursamıyordum. Olezka piçi buraları temizletmemişti. Çünkü geleceğimi yıllar önce biliyordu.
Adam müneccim boku yemiş herhalde,Hazo. Dikkat et.
Kafamı yandaki eski yatağa çevirdim. Onunda üzerinde kanlar vardı. Geçmişim aklıma geliyordu fakat zihnim sadece kâbus olduğuna beni inandırmaya çalışıyordu. Zihnim kabul etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUS MAFYASI(TEXTİNG)
Short StorySiz:SELAAAMMM Siz:Pışt baksana cinsiyetinin ne olduğunu bilmediğim için seslenemediğim kişiii. Siz:BAKSANA LAAAN. Siz:Mal mısın lan sen? Siz:Nuğlar baağk(15:09) 05*****:Kimsin? Siz:İlerideki karın. Siz:Ay kız değilsin dimi.. 05*****-:Kim olduğunu sö...