37

1.8K 149 187
                                    

Askemler hellüğğğğ. Okuma sayılarımız azalmış. Oylarda çok az. Okuyan 1000 kişi var ama oy 200 falan. Lütfen yıldıza basın(yalvarış.)

Keyifli okumalar...
🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
Malikanenin içinde dolaşırken bir odadan sesler yükseldiğini farkettiğimde bakışlarımı hemen bakışlarımı oraya çevirdim. Kapı kapalıydı. Fakat sesler odanın balkonundan geliyordu. Çünkü sesler boğuktu.

Ses kesinlikle Durudan geliyordu. Diğer ses ise Polatın sesi gibiydi. İkisinin beraber ne işi vardı?

Bilmeyizkine.

Bir şeyin kırılma sesi kulaklarımı doldurduğunda paniğe kapıldım ve hızla kapıyı açıp içeriye daldım. Şeffaf camlı balkonda tartışan Polat ve Duruyu görmeyi beklediğim söylenemezdi. Polat ise fazla sinirli gözüküyordu.

Polat elini masaya vurmuştu ve bardak yere düşerek kırılmıştı. Ardından Duru bir anda ayağa kalkarak irkilerek geri çekildi. Ardından hızla balkona ilerledim ve hemen girdim.

"Siz ne yapıyorsunuz?!" Dedim şaşkınlıkla.

Polat bakışlarını bana çevirdi. Bakışları kesinlikle öldürücüydü.

Ardından Polat bakışlarını Duruya çevirerek homurdandı.

"Bozuk ışık."

Ne

Duru hemen gözlerini devirdi ardından bana döndü.

"Abin olacak şahıs psikopat." Dedi Duru öfkeyle.

Sertçe yutkundum ve konuşmaya başladım.

"Siz,ne yapıyorsunuz? Ve bu öfkeniz ne?"

Duru tam ağzını açacakken Polat ona öyle bir bakış attı ki gözlerime bakmak bile öldürebilirdi. Duru hızla nefes alıp vererek ona baktı ve yumruklarını sıktı ama Duru konuşmaya başladı.

"Su Derici-" devamını getiremeden hemen Durunun sözünü ben kestim.

"Duru,bana sakın Su Derici hakkında bir şeyler karıştırdığınızı söylemeyin." Dedim yalvarır gibi. Ardından kararlı bir sesle konuştum. "Su Derici sadece beni ilgilendirir."

Polat hemen sert bir ifade ile konuştu.

"Sadece senin değil. Bende varım. Bunun farkına var. O senin kardeşinse ve onu kurtarmak istiyorsan sende benim kardeşimsin ve bende seni bu sikik olaylardan korumaya çalışıyorum." Dedi hiddetle.

"Konuşma. Sus." Dedim hemen.

Polat dayanamaz bir sesle konuştu.

"Haziran,bunu kabul etmek zorundasın. Ben senin abinim!"

Gözlerimi kapattım ve yumruklarımı sıktım.

"Benim tek kardeşim Su Derici!" Polat bu sözüm karşısında gözleri sanki bir kırılma geçmiş gibiydi. Ardından öfkeli bir şekilde konuştu.

"Onuda mahvederim! Senin için herkesi silerim! Seni şu saçma sapan olaylardan kurtarmaya geldim. Yanlış sulardasın,Haziran! Su Derici seni bu çukurdan kurtaramaz,Orrel Aleyevde kurtaramaz. Ben seni kurtarırım."

Alayla kahkaha attım.

"Emin ol,kimsenin beni korumasına ihtiyaç yok." Bunu dedikten sonra Polatın alnındaki damarlar belirginleşti fakat ben onu Duru ve kendi öfkesi ile yalnız bırakarak odadan çıktım.

RUS MAFYASI(TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin