1

2K 57 8
                                    

Önümde akıp giden chate bakarken discord'dan modlardan biri olan Yagizin sesini duydum.

"Öyle boş boş duracagimiza soru cevap mı yapsak elo?"

'Tamam olur yapalım. Chat sorularınız varsa yazın bakalım.'

Bu sefer chat daha hızlı akmaya baslamisti. Yazılanları okuyamiyordum bile.

"En sevdiğin renk?"

Yagizin sorduğu soruya goz devirdim. Gözleri gören insan odamın full mor olmasından anlardı.

Ama yinede cevapladim.

'Tabiki de mor.'

''En begendigin fenerli futbolcu?"

Düşünür gibi yaptım.

'Ben cok maç izlemem biliyorsunuz. Anlamam futboldan futbolcudan. Ama biri var kızlar uff yani'

Herkes kim yazarken gulerek yazılanları okuyordum.

'Soylerim ama aramızda kalicak'

Dedim gulerek. Aramızda kalmayacagini elbette biliyordum. 8 bin kişi vardı yayında illa paylaşılırdi.

'Söylüyorummm.'

Dedim tekrar gulerek.

'Çoğunuz bilemedi ama yani cevap çok net Mert Hakan Yandaş ya'

"Bu arada baya karizma adam"

Dedi discord'daki bir diğer mod Ceyhun.
Bende kafamı salladım.

"Elis begendiyse cidden yakisiklidir bu arada. Kendisi en zor beğenen tiplerden."

Bunu diyende bir diğer mod Filizdi.

"Dunyanin en yakışıklı adamlarini gösteriyorum. Beğenmiyor. Valla mert hakanı diyince baya şaşırdım amk"

Kahkaha attım.

'Senin gosterdigin çocukları yolda görsem çantamı onume alırım amk. Hepsi dizo'

Herkes gulmeye baslarken Filizin anında itiraz ettiğini duydum. Ama oda gülüyordu.

"Peki fenerli değilde başka takımlı bir futbolcu söylesen kimi derdin?"

Yagizin dedigine Omuz silktim.

'Yine mert hakan'

"Mert hakan kim diye baktim. Adam eril enerji kokuyo olum ondan beğenmiştir elis"

Dedi Dicle. O mod değildi ama bizim ekiptendi.

Bir şey demeden chate bakmaya devam ettim.

Herkes Mert hakanla beni shiplemeye baslamisti.

'Oyuna gecelim bunlar yine kudurdu.'

Dedim. Bizimkiler onaylarken, Oyuna girmistik.



Abla bitti mi?
Ne?
Mert Hakana olan sevdam mi?
Bitmedi,bitemez.
Kimse bitiremez.

Uzun süredir yeni bir kurguya başlamak istiyordum. Nasip buguneymis. İnşallah severek


14.07.24♡

Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin