4

1K 56 6
                                    

Elimdeki kahve fincanıni masaya bırakırken dolabımin önüne gectim.

Kendime güzel bir kıyafet ararken arkada çalan şarkıyada eşlik ediyordum. Akşam kızlarla yemege gidecektik. Bu yüzden hazirlaniyordum. Abartmamaya karar verek düz siyah etek ve siyah düz cropta karar kıldım.

Sonra makyaj masama oturup makyaj yapmaya başladım.

Kıyafetim sade olduğu için biraz abartılı makyaj yapmistim. Hızlıca saclarimida yapıp üstümü giyindim. İyice geç kalmıştım. Bir de şimdi akşam trafiği var desen baya gecikicek gibiydim.

Yanıma bir kot ceket aldım. Ne olur ne olmaz arabada bulunmaliydi. Beyaz Nike ayakkabımı giyip evden ciktim.

Yarım saatlik yolun ardindan gelebilmistim sonunda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yarım saatlik yolun ardindan gelebilmistim sonunda. Korktugum kadar trafik yoktu neyseki.

Restorana girer girmez etrafi taradım, cam kenarına oturmuslardi. Hızlıca yanlarina adımladim.

'Hello'

"Hosgeldin bebegim"

İlk Dicleyle sarıldım, sonra ise Filizle.

"Hosgeldin elisim"

'Hosbulduk bebiskolar'

Masaya oturunca garson yanımıza gelip menü bıraktı. Hepimiz yemeklere karar verince siparişi verdik.

" yaptığın açıklama ise yaramamis elo"

Onayladım. Ve derin bir nefes verdim. Yaptığım açıklama onları durdurmamis aksine dahada fitillemisti. Bildirimlerim susmuyordu.

'Canımı çok sıkıyor bu olay, ya hadi beni siktr edelim. adam bunları görmüştür kesin rezil oldum amk'

"Sana dedim ben yaz diye"

Bunu diyen arkadaşıma cevirdim bakışlarımı.

'Şey yazayım hatta  ''Ben seni çok beğendim baya karizma adamsın. bunuda yayında soyledim yanlislikla chatte kudurdu, kusura bakma.'' Bunu mu diyim adama?'

Kizlar bana gulerken goz devirdim.

"Kanka cidden yaz bu arada"

Kafamı olumsuz anlamda salladım. Ama onlar beni ikna etmeye baslamislardi bile.

Ki basirilida olmuslardi.

Telefonumu elime alıp instagramdan Mert Hakanı buldum. Mesaj kısmına girdigimde mesaj atilmadigini gordum.

Telefonu karşımdaki kızlara doğru tuttum.

"Bunların takımındaki bir oyuncunun eşi benim arkadaşımın arkadaşı hallederim ben simdi"

Diyerek ayağa kalktı Filiz. Tanıdığı çıkmasına sasirmamistim. Filiz herkesle arkadasti masallah.

Filiz uzagimizda telefonla konuşmaya baslarken dicleyle ben sohbet etmeye baslamistik.

15 dakika sonra Filiz gulerek yanımıza geldi.

'Noldu?'

"Numarasını buldum."

Dediği şeyle ağzım iki buçuk metre açılmıştı. Diclede baya sasirmisti.

"Atıyorum sana numarayı yazarsın mert'e"

Kafamı olumlu anlamda sallarken hala soktaydim.

@dicleyavuz, @ceyhuncolak ve diger 35,416 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@dicleyavuz, @ceyhuncolak ve diger 35,416 kişi beğendi.


@elissezen: girllsss☆ @filizcnsvr @dicleyavuz


@dicleyavuz: canım kizlarim
↪️ @elissezen: <3

@filizcnsvr: 💗
Gonderi sahibi tarafından beğenildi.

@yagizdelikanli: ablalarim🌹
↪️ @elissezen : pasamm

@ceyhuncolak: çingeneler toplanmış
↪️ @elissezen: sen yoksun:*(

@578: yengeeeeee

@625 kelebek gülüşünü görse ömrü uzar yenge çok güzelsin masallah

@700: Allah seni @merthakanyandas a bagislasin yenge bagismalazsa yaz

@009: benim güzellik algıları toplanmış

Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin