55

419 34 22
                                    

Yolculuğumuz başlayalı yarım saat oluyordu ve bizim yaklaşık 1.30 saatlik daha yolumuz vardı.

'Annen sence beni sevecek mi?'

İstemsizce agzimdan cikmisti bu soru aslında. Ama sabahtan beri bu soruyu düşünmekten cildiricaktim.

"Güzelim ben sevmişim annemde sever."

Dediği şeyle gulumsedim. Hızlıca yaklasarak yanagina bir öpücük kondurdum. Bu hareketime guldu.

Benzinligin önünde durunca kemerini çıkartıp bana döndü.

"Geliyor musun yavrum?"

Kafamı olumsuz anlamda salladım.

"İstediğin bir şey var mı?"

'Beyaz çikolata alır misin canim çekti.'

"Başka?"

Kafamı tekrar olumsuz anlamda salladım. Goz kirpip arabadan indi. Telefonu elime alıp az önce cektigim fotografi paylastim. Bazi magazin sayfaları baristigimizi paylasmisti. Yorumları okurken modum dusmustu.

Mert Hakan çıkan haberler hakkında açıklama yapmıştı ama inananlar kadar inanmayanlarda vardi. Bende herhangi bir açıklama yapmadan fotograf paylasmistim.

İnsanlar yanlış dusunuyordu tabiki. O zamandan beri yayında acmamistim. Oflayarak telefonu kapattım. Markete baktigimda Mert Hakanin gulerek birileriyle fotograf çekildiğini gördüm.

Karsidan fenerbahce formalı bir çocuğun koştuğunu görünce gulumsedim. Mert hakanin yanina gidince heycanli heyecanlı birseyler dedi. Mert Hakan ona bir hamle yaparak sarıldı. Çocuk karşılık verince gulumsedim.

Çocuklarla çok iyi anlasiyordu. Harika bir baba olurdu kesin.

Onları izlemeye devam edince çocuğun agladigini Mertinde onu teselli ettiğini gördüm. Az önceki dusuncelerimi dogrulamisti bu hareketi.

Çocuğun babası olduğunu dusundugum biri onlara yaklasarak fotoğraflarını cekti. Kendiside çekildi. Sonrasında uzaklastilar. Mert içeri girip kocaman bir poşetle cikti. Goz goze geldiğimizde gulumsedim. Aynı şekilde karşılık vermisti.

Benim kapımı açarak elindeki torbayi ayağımın ucuna birakti. Opmeyide ihmal etmemisti.

Arabaya binip calistirdi.

'Az önce çocuk niye agladi?'

"Tam bir fanatikmis, arabamı tanimisda gelmis."

Gulerek dediği seyle ben baya sasirmistim. Arabadan tanıma nasıl bir fanlikti.

Poşete baktigimda sevdiğim tüm çikolataları gördüm. Sevdiğim herseyi bilmesi, midemde kelebeklerin uçmasına yetmisti.

Story

Story

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin