Kizlarla salata yapiyorduk. Elime aldığım salatalikla kimsenin gözüne batmadan mangal başında olan manitamin ağzına tiktim.
Gülmekten yiyemiyordu ama ben inatla itmeye devam ediyordum.
En sonunda yutunca yaklasip öpmek için hamle yaptım ama geri çekildi. Dik dik ona bakarken tekrar guldu.
"Yavrum terliyim suan opme"
Omuz silkip hızlıca optum.
'Manitami operken de mi izin alicam Allah allah'
"Sakin ol sampuan"
Dediği şeye kahkaha atarken kafama birseyin gelmesi ile arkamı döndüm. Ceyhun elindeki kozalagi kafama atmisti.
Hızlıca ona dogru koşunca kaçmaya başladı. Koca göbeği ile kacamamisti. Sirtina atlayarak saclarini cektim.
'Kıskanç dumbelek sal beni yeto'
"Birak,Elis seni illaki elime geciricem"
Tehdit dolu sesiyle hızlıca sırtından atlayıp manitamin yanina kostum.
'Aşkım kurtar beni'
Hemen beni kolları arasına almisti. Ceyhunda bizim yanımıza gelince beni tutmak için hamle yapmisti. Ağzımdan kaçan küçük ciglikla Mert beni daha fazla kendine cekmisti.
"Enişte ver şu elisi"
''Vermem"
'Lan ben eşya miyim amk?'
Beni takmadan atismaya devam ettiler.
"Hadi ceyhuncum başka kapiya"
Ceyhun parmağını sallayarak uzaklasti.
'Yaa kurtarıcı meleğim misin sen benim?'
Cilve dolu sesimle Mert Hakana baktim. Gulup dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Öyleyim tabi"
"Cilvelesmeyi kesin yemekleri yapın bu çocuk açlıktan bayildi"
Filiz yerde yatan yagizi gösterdiğinde kahkaha attım.
'Of benim manitam herseyi tek yapıyor kimse yardım etmiyor ki'
Dediğim şeyden sonra gokhan yanımıza yanasti. Mert Hakana yardım ederken sohbet etmeye başladılar. Ceyhun ve ismailinde geldiğini görünce kizlarin yanina gittim.
Kizlarin ikiside çok durgunlardi.
'Kizlarim'
3ununde bakislari bana dönmüştü. Evet ucu. Yagizda bana donmustu.
'Noldu size'
Ikisi birbirine bakti sonra bana donduler.
'Yağızim sende git şunların yanina yardım et hadi koçum hadi aslanim'
Yağız dediğimi ikiletmeden kalkıp gitti. Kızlara dondum anlatın der gibi kafa salladim.
"Benim gokhani gördügum diye modum düştü."
Filizin dediği şeyle dudagimi sarkittim.
'Keske cagirmasaydik'
Omuz silkti.
"Arkadas kaldık hala konuşup sohbet ediyoruz. Otuzumuza merdiven dayamisiz çocuk gibi kavga edecek halimiz yok ama"
'Ama?'
"Ama şuan konuştuğu biri var yani galiba"
Gözleri dolunca benimde doldu. Oda yaklasip sarıldım.
'Guzelim benim üzülme. Konuştuğu olduğunu düşünmüyorum daha 3 gün önce seni özlediği için bana agladi'
Kafasini omzumdan çekip bana döndü. Gülümseyerek kafami salladim. Oda gulumsedi. Tekrar sarilinca diclede bize sarıldı.
Ayrılınca Filiz heyecanla ikimize bakti.
"Konusayim mi?"
"Konus ne kaybedersin ki?"
Diclenin dediği şeye kafamı salladım
'Sende dedin koca koca insanlarız. Oturup adam gibi konusun'
Kafasini salladi. Sonra kafami dicleye cevirdim.
'Sen anlat simdi bacim'
"Bende birsey yok filiz uzuldu diye uzuldum"
'Eminsin'
Kafasini sallayınca cok üstüne gitmedim. Başka birsey varsa kokusu çıkardı.
Gelen kokularla tekrar mangalin başına gittim. Derin bir sohbet icindelerdi.
Onların çok dikkatini dağıtmadan yagizin yanına yaklaşarak kollarimi arkasından boynuna doladim.
Korkuyla arkasini dönünce gulumsedim. Saclarini karistirdim.
'Benim tavuklu pilav korkma'
"Ceyhun abi bitti sen mi başladın simdi elo?"
Gulup kollarimi dahada sıkı boynuna doladim. Öylece sohbetlerinin konusunu anlamaya calistim. Galiba Futbolculardan bahsediyorlardi.
Yagizdan ayrılıp geri kizlarin yanina gittim.
'Poz verin çekiyorum'
Dicle, filizin kucağında yatiyordu. Çok tatlış duruyorlardi.
'Çok şeker çıktınız yerim sizi'
Bende kendimi yanlarina attım. Vucudumun yarısı diclenin vucuduna gelmisti. Diger yarisida filizin bacagina denk gelmişti. Filiz ikimizinde sacini oksarken gözlerim kapanmaya baslamisti.
☆
Mangal yapan erko cekiciligi diye bisi var..
5K🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡