İstiklal marşından sonra maç baslamisti. Cok sert geçiyordu maç.
Maçın başından itibaren sarı kartlar havada ucusuyordu.
21. Dakikada Djiku'nun aldığı kırmızı kartla 10 kişi kalmistik. Heyecanla maçı izliyorduk.
Birsey anlıyor muydum? Tartisilirdi. Ama izliyordum.
İlk yarı bitmisti. 0-0di. 15 dakikalik ara sonrası tekrar başladı maç.
Mert Hakan hakemle hararetli bir tartışmaya girmişti.
65. Dakikada Mert Hakan sarı kart almisti. Bunun ustune onu maçtan çıkartıp Kingi almislardi.71. Dakikada Çağların golü ile 1-0 olmustuk. Gozdeyle birbirimize sarildik. Sevinçten havalara ucuyorduk.
4 dakika uzatma vermislerdi ama kimse daha gol atmamisti. Biz kazanmıştık. Derbiyi biz almistik. Sampiyon degildik ama onlarda değildi.
Tum fenerbahceli oyuncular sahaya atlarken heyecanla guldum. Mert Hakana kamera cevrilince bileğindeki tokami optu. Ellerim titremeye baslamisti tekrardan. Sonra kameralara öpücük atmaya basladi. Onun bu haline guldum.
Formasindaki armayi opmustu kameraya bakarak. Bu adam kudurtma makinesiydi cidden.
Bizim ekiple olan gruba girdim.
Ekip💦
Siz: ses kaydı 16 saniye
'HAHAHAH aminakodumun ceyhunu noldu yarram nolduuu HAHAHAHHAHAUAU'Siz: ses kaydı 17 saniye
'Benim manita nasil kudurttu ama amk koyluleri sizi HAAHAHAHA (KAHKAHA)
eziksaray 'Keyifle kahkaha atmaya devam ettim.
Mert Hakanla olan sohbetime girdim.Siz: Benim kocam makassss atarrr
Siz: kagit gibi cimbomu yurtaaar
Siz: seni yerum yeriiimmm
Siz: kaplanim Benim
Instaya girdim. Ana ekranima düşen Mert hakan fotoğrafı ile gulumseyip hemen paylastim.
STORY
@elissezen: kudurtma makinesi;D
Gozde röportaj kanalını acmisti. Sırayla takimdakiler gelip konuşuyordu. Gelen Mert hakanla heyecanla gulumsedim. Ve dinlemeye başladım.
"Sizi tebrik ediyorum medyanizi niye cunku inanilmaz organizesiniz bu isleri cok iyi yapiyorsunuz"
''Ama beni pes ettiremediniz. Ben aslada pes etmeyeceğim. Karşılık vermeyin lütfen. Çünkü soru sordunuz, ben cevap veriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Hayran Kurgu-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡