45

483 43 25
                                    

Bolumun okunmasi 100'u geciyor ama ne oy veriyorsunuz ne de yorum yapıyorsunuz. Benimde bölüm atma hevesim kaçıyor. Bu bölüm birazcik yardimci olursanız sevirinirim.

Bunları yapanlara hiç bir sözüm yok bu arada. İyi okumalar:) ♡







Gözlerimi actigimda kendi tavanimdan farklı bir tavanla karsilasmistim. Sonrasinda ise belimde, gogsumde hatta vucudumda bir agrilik hissettim.

Kaslarimi catarak kafamı egdim. Mert göğsüme yatmisti. Elleri belimdeydi ve tabiri caizse üstümde yatiyordu.

Onu uyandirmadan kalkmak istedim ama imkansiz gibiydi.

Ellerim yüzüne giderken homurdandi. Ellerini daha sıkı sarınca ofladim.

Parmaklarimi yuzumde gezdirmeye basladim. Huylandigi için homurdanmaya baslamisti. En sonunda kollarını benden çekip diğer tarafa döndü.

Yataktan kalkarak banyoya girdim. Saclarim değişik bir şekilde bozulmamisti. Normalde çalı supurgesine dönmesi gerekti.

Banyodan çıkınca ne yapacagimi bilmeyerek etrafa bakindim. Onun evinde izinsiz bir şey yapmak istemiyordum.

Bu yüzden geri yanina dönmeyi karar verdim. Hala aynı pozisyonda uyuyordu. Dün gerçekten çok yorulmustu. Yatağa oturup telefonumu aldım.

O çok korktuğum platforma girdim. Twitter. 100 milyon borc mu yoksa twitterda linç edilmek mi derseniz, 100 milyon borcu tercih ederdim.

Gundemdeki Mert Hakan etiketine tıklayarak okumaya basladim. Olumlu şeyler yazanlari beğeniyordum. Olumsuz yorum dun aksamkine kiyasla daha azdi. Birde kizlar vardı tabii.

Kizlarin Mert Hakana yazdıkları şeyleri okurken sinir oluyordum. Sevgilisi olan bir adama bu şekilde yorum yapmalari can sıkıcıydı.

Eğer iliskimizi saklasaydik kimse bilmese daha ılımlı karsilardim fakat sevgili oldugumuzu her yerde duyurmustuk.

Yorumlar sinirlerimi bozmustu.

Mert Hakanin bana dönmesiyle bakislarim Ona kaydı. Hala uyuyordu. Telefonu kenara bırakıp onu izlemeye basladim.

İsteyen istediğini yazabilirdi. Sonuç olarak benim yanımda uyuyordu, benimleydi. Yanina kıvrildim. Ellerim sakallarına gidince belli belirsiz gulumsedi.

Yavasca gözlerini açarken gulumsedim.

'Gunaydin'

"Gunaydin guzelim"

Uykulu ve boğuk sesiyle yutkundum.

Bir insanin ses tonu bile nasıl bu kadar mükemmel olurdu ki??

"Ne zaman uyandın?"

'10-15 dakika'

Kafasini belli belirsiz sallarken dogruldum. Kollarını açmış esnerken uyanmaya calisiyordu. Bu hali gözüme tatlı gelmisti.
Her hali tatlı geliyordu da neyse.

Onu izlediğim görünce gülümseyerek kolumdan tutarak beni gogsune çekti.

"Bana öyle bakma isiricam yoksa"

Dediği şeye guldum. Alttan yüzüne bakmaya basladim. Masallah Allah ozene bezene yaratmıştı.

"Sabah sabah bana aşkın mi depreşti hayırdır?"

Gulerek sorduğu soruya kafamı salladım.

'Kahvalti hazirlayacaktim ama mutfağı izinsiz kullanmak istemedim'

Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin