Bugün ekip ve Mert Hakanı tanistiracaktim. Nerde buluşsak diye dusunurken aklımıza piknik yapmak gelmisti.
Bu böyle pinterest pikniği değil bildiğin mangal olucakti.
Onlar disinda Mert Hakanı tanimami sağlayan kuzenim Göktan gelecekti. Gökhan hemde Filizin eski sevgilisiydi. Ayrilali 6 ay olmustu ama hala birbirlerini seviyorlardi.
Bir de İsmail gelecekti. Mert Hakanı zor ikna etmistim. Dicleyle onları yapma planlarım hala vardi. Bugün bir şekil yakinlasmalarini sağlayacaktım.
Dicle ve Filiz bana gelmis malzemeleri ayarlamistik. Mert Hakan bizi almaya gelecekti.
Mert Hakan arayıp geldiklerini soyleyince eşyaları alıp indik. Ismailde Mert hakanda arabadan inmiş bizi bekliyordu.
Elimiz dolu bizi görünce Mert Hakan hemen bana gelip elimdekileri aldı. Sonra filizin elindekileri aldi. İsmail diclenin elindekileri alınca guldum.
Yiyim mi sizi???
Bagaja yerleştirdikten sonra bana gelip sarıldı.
"Nasılsın sevgilim"
'Çok iyiyimm sen nasilsin'
"Bende çok iyiyim"
Saclarimi koklayarak optu. Ayrılınca dicleyle tokalasti. Filizlede tanisti. Ismailde aynı sekil bana elini uzatınca sıktım.
"Merhaba yenge"
'Merhaba isocan'
"Yenge sen one geç ben arkaya geçeyim. Tabi sizede sorun olmazsa"
Sonda kızlara dönerek sormustu. Ikiside bir problem olmadığını soylemisti. Ben one geçip oturdum. Arkama sirasiyla Filiz, Dicle ve İsmail oturmustu.
Mert hakan telefonunu uzatınca ona döndüm.
"Yavrum konum açsana"
Kafamı sallayarak açmaya çalıştım. Şifre vardı tabi. Telefonu onu uzattim. Arabayi sürmeye baslarken konuştu.
"1907"
Kafamı sallayarak actim. Bu kadar rahat davranması hosuma gidiyordu. Konumu açıp bacagima koydum. O sırada Gokhan beni aradi.
'Ne var'
"Su kibarligin yüzünden komalık olucam yakın zamanda"
'Noldu gokhan'
"Naptiniz çıktınız mı diye aradim oda mı suç lan"
'Çıktık şimdi yarım saate geliriz'
Vedalasip kapattik.
"Markete uğrayacak miyiz yavrum?"
'Yok aşkım diğerleri ugrayacak'
Kafasini salladi. Arkamı dönüp bizimkilere baktim. İsmail Dicle rahatsız olmasın diye tabiri caizse kapiya yapismisti. Onun bu haline guldum. Diclede fark etmişti.
'İso kapıyla butunleseceksin birazdan. İstersen one gec'
"Yok yenge iyiyim ben boyle"
"İsmail benden kaynaklı oturamiyorsan benim için problem yok rahat otur gerçekten"
Diclenin dediği şeyle İsmail biraz daha rahat oturmustu. Ama yinede uzaktı.
Onları takmadan sevgilime döndüm. Elimi yanagina goturup sevdim. Gozu kısa süreli bana dönsede yola geri döndü.
Kafasini yana çevirince avuç icimi opmustu.
"Sosyal medya sizle calkalaniyor"
Filizin dediği şeyle guldum.
'Tabi yavrum'
"Çok yakışıyorsunuz şaka maka"
"Masallah Allah nazarlardan korusun"
'Amin'
"Amin"
"Amin"
"Amin"
"Amin"
Hepimizin aynı anda dediği şeyle kahkaha attım. Arkamı dönüp öpücük attim.
'Sarki acayimda keyfimiz yerine gelsin"
Dillere düşeceğiz Seninle
İllede biz düşecek
Taze bahar dalları gibi çiçeklenecek
Tadım tuzum olacaksın benim
Tadım tuzum olacak
Yatağıma gireceksin benim
İllede sen yatacak
Seni, seni, en çok seni
Bir tek seni, severim haniKörolayım yar, sürünürüm yar
Her daim yar, billahi
Körolayım yar, sürünürüm yar
Her daim yar, billahiBir gemi alacak bizi buralardan
Birdaha dönmeyecek
Heryere gideceğiz seninle
İllede biz gidecek
Uzak yada yakın oluruz bazen
Ah ne farkedecek
Tuz kadar severiz biz hani
Buna kim son verecek
Seni, seni, en çok seni
Bir tek seni, severim haniKörolayım yar, sürünürüm yar
Her daim yar, billahi
Körolayım yar, sürünürüm yar
Her daim yar, billahi☆
Sonunda piknik alanına gelmistik. Gokhanin tarif ettiği yere geldiğimizde onları gördüm.
'Aşkım sagdalar'
Onların arabalarının yanina park ettik.
Arabadan inince ilk gokhan sonra Ceyhun sonrada Yagizla sarıldım. Hepsi birbiri ile selamlasip tanışmaya baslamisti."Hemen yakalım mı mangali"
Ceyhunun sorduğu soruya Omuz silktim.
'Zaten yanmasi uzun surer yakmaya baslayin isterseniz'
Herkes beni onaylarken erkekler araçları boşaltmaya başladı. İsmail eline aldığı topu bana doğru atınca hemen tuttum.
Sonra dicleye attım. Filizde gelince 3umuz voleybol oynamaya başladık. Cok guzel oynayamiyorduk sonuçta voleybolcu degildik.
Ismailde yanımıza gelmisti. Gelir gelmezdi oyunu bozmustu.
'Iso bozdun hemen ya duzgun oyna'
Beni onayladı ama kötü oynamaya devam etti. Futbolda harikaydı ama voleybolda bir o kadar kötüydü. Allah bir yerden alıp bir yerden veriyor.
☆
Bazen bir kahve olmak istersin😔
4K özel gunun ikinci bolumu🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡