57

459 34 15
                                    

Sabah erkenden kalkmistim. Normalde bu kadar erken kalkamazdim ama misafirlikteydim. Bir de kaynanamin evinde.

Mert hala uyurken ben hızlıca ustumu değiştirip mutfağa gittim. Tahmin ettiğim gibi Gönül teyze uyanmis hazırlıklara baslamisti. Hazırlık derken bizim için değil gittiği gün için.

'Gunaydin gönül teyze'

"Gunaydin güzel kızım, iyi uyudun mu?"

Kafamı sallayarak karsisindaki sandalyeye oturdum.

'Yardım edilecek bir şey var mı?'

"Ben şunu halledeyim, kahvaltı hazırlamaya başlarız. Şimdi biraz sohbet edelim."

Kafa sallayarak onu izlemeye basladim. Dediği şey beni biraz germisti. Sorguya cekilecegim gibi hissediyordum.

"Ne zamandir sevgilisiniz?"

'6 ayı geçti.' Kafasını salladı.

"Mert Hakan beni ilk kez bir kız arkadaşıyla tanıştırdı böyle. Hatta ilk defa bahsetti desem yeridir. İlk sevgili olduğunuz zamanlarda bahsetti bana senden."

Dediği şey beni sasirtmisti. 

'Kötü bahsetmemistir umarım'

Dediğim şeye gulup bana döndü.

"Estağfurullah ne kötü bahsetmesi. Hatta o kadar iyi bahsetti ki tanışmak için can atiyordum"

Dediği şey beni utandirmisti. Mert Hakan kibarligini aynı annesinden almisti.

'Bende aynı sekilde. Nasip buguneymis.' Kafasini sallayarak bana nasihatler vermeye başladı. Hepsini dinleyip aklımın bir kosesine not ettim..

Her an unutabilirdim ama olsun çabam yeterdi. Gönül teyze yaptığı yemeği bitirince kahvaltı hazırlamaya baslamistik.

Bizim sohbet iyice koyu bir hal alırken omzumda bir el hissettim. Ardindan saclarima bir öpücük konmuştu.

"Günaydın en sevdiğim iki kadın." Dediği şey ikimizide guldurmustu. Utanmistimda annesinin yanında böyle şeyler diyince mahcup oluyordum.

Sonra annesinin yanına gidip onunla uğraşmaya başladı. Bende gulerek onları izliyordum.

..

Kahvaltimizi yapip mutfağı toplamistik. Gönül Teyzenin güne gideceği ev iki sokak ötede olduğu için biz onu birakticaktik. Kendisi gidebilecegini söylesede Mert ısrar etmisti.

Şimdi ise odamıza gelmiş hazirlaniyorduk. İlk Makyajimi yaptim. Hizli ve güzel bir makyajın ardindan saclarimi duzlestirdim.

"Aşkım lacivert giyinelim mi?"

Mertin sorusuyla guldum. Uyumlu giyinme konusunda baya hevesliydi. Benimde ondan farkim yoktu ya.

'Olur giyelim'

Saclarimi son kez düzeltirken Mertte kiyafetlerimizi Valizden cikartti. Kıyafetlerini alıp odadan çıkarken bende kendi kıyafetlerimi giyindim.

Lacivert yirtmacli bir elbise giymistim. Altıma topuklu sandaletlerimi giydim. Takilarimi takmaya baslarken odanın kapısı çalindi. Gir dememle Mert girdi.

Birbirimizin ustunu suzduk. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin