İlk yarıyı 1-0 kapatmistik. Tabikide biz atmistik. Bizden golü Dzeko atmisti.
Mert daha oyuna girmemis yedek kulubesinde izlemisti.
2. Yari baslarken oyuna Mert Hakanı aldılar. O girdiği için çok heyecanlanmistim.
Mac baslamisti. Herkes ordan oraya kosuyordu. Ben pek birsey anlamamistim.
60. Dakikada karşı takımdan biri gol atmıştı. Durum 1-1 olmustu.
80. Dakikayı gecerken Mert Hakan orta sahadan şut cekti. Herkes nefesini tutmuş topa bakarken, top aglarla bulustu.
Sevincle çığlık attım. Mert Hakan koşarak bana geldi. Gözlerime bakarak bileğindeki tokami optu. O sırada digerleri üstüne atliyordu.
Öpücük attim. Oda bana göz kirpti. Sevinçle kızlara sarildim.
Midemde kelebekler ucusuyordu. Çok mutluydum.
Oyuna geri donduler. 90. Dakika bitince maçta bitti. 2-1 yenmistik. Mert Hakan koşarak bana geldi. Sarildik.
'Harikaydin'
Dediğim şeye guldu saçımdan optu.
Digerleri merte bagirirken yanagimdan makas alıp gitti. Herkes çıkmaya baslarken kalabaligin gitmesini bekledik. Yarım saatin sonunda gozde ayaklandı.
"Gel aşağı inelim bizimkilerin yanina"
Kafamı salladım. Soyunma odasının oraya geldik. Heyecandan yerimde duramiyordum.
"Sakin ol"
'Olamiyorum dico ellerim titriyo'
Ellerimi havaya kaldirip ona gosterdim.
Ellerimi tuttu."Geçti bacim"
Kafamı salladım.
Saçları islak bir şekilde soyunma odasından çıkan Mert hakanı gorunce ona dogru ilerledim. Kollarını açınca hızlıca kolları arasına girdim.
'Çok iyiydin sevgilim'
"Sana layık olmaya çalışıyorum"
Ayrılınca Ellerimi kaldirdim.
'Hayatimin en heyecanlı anını yaşadım. Halime bak'
Ellerimi tutup optu.
"Kurban olurum sana güzelim benim"
Tekrar sarilinca mertin arkasından ogurme sesi duyuldu. Ayrılıp oraya döndük.
İsmail ve İrfan bize yuzlerini burusturmus bakiyordu.
"Şunları soyle gorecegime kör olsaydım daha iyiydi"
Irfanin dediği şeyle ayağımı kaldirarak ona savurdum. Hemen geri çekildi tabi.
'Susun boğarım sizi'
Ikiside guldu. Mert Hakanin kolları hala bana sariliydi.
"Bizim kaptanı böyle gorecegim hiç aklıma gelmezdi elis yenge helal olsun sana''
Ismailin dediği şeyle saclarimi savurdum.
'Sagol canim darısı basina'
Bunu derken gözlerim dicleye kaydı. Ikiside utanarak kafasini egince seslice guldum. Sizi yapmayana elis demesinler.
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡