Mertin evinin önüne gelmiş onu bekliyordum. 2 dakikaya burda olacağını soylemisti.
Gerçekten 2 dakika sonra arabasi görüş alanıma girdi. Benim Arabamın karşısına park ederken bende aşağı indim. Kapıları kitleleyerek ona dogru gitmeye basladim.
Arabasından iner inmez koşarak ona sarıldım. Beni kucagina alirken hafif bir çığlık attim.
'Sevgilimm'
"Bebegim benim cok özlemişim seni"
Yüz yüze gelince dudağıma bir öpücük kondurdu. İnmeye calistim kucagindan. Birakmadi.
'İndir beni biri görecek şimdi'
Dedigim şeyle Omuz silkti ve beni indirdi. Ellerimizi birlestirdi ve binaya girdik. Kocaman bir apartmandi.
Asansore bindik. Telefonumu çıkartıp aynadan forograflarimizi cekmeye basladim.
En sonunda asansör durunca ellerimizi birlestirdi tekrar sonra yürümeye başladık. Uzun koridor sonrasinda evine ulasmistik.
İçeri girince karsima direkt salon cikti. Gri ve siyah tonlu bir evdi. Ne kadar koyu renkler beni bogsada burda kendimi iyi hissetmistim.
Belki de yanımda manitam var diyeydi. Ustundeki ceketi çıkartıp asti. Sonra benim çantamı asti.
"Kahve çay su ne istersin?"
'Sana sarılmak istiyorum'
Dedim koltuğa otururken oda yanıma gelip oturdu. Belimden tutarak beni bacagina oturttu. Ellerimi boynuna doladim. Kafamida omzuna koydum. Oda kafamin üstüne kafasini koydu.
'Çok yorgun musun?'
"Yorgunum"
Elimin biri saçına gitti.
'Kavga ettiğin zaman çok korktum sana birsey olacak diye'
Onun elide cenemi oksamaya baslamisti.
"Sözde erkekler 1 kişiye 5 kişi geliyorlar şerefsizler"
'Hepsine tek atarsın inanıyorum ben'
Dediğim şeye gulup cenemi sıktı.
'Sana hep kavgacı derlerdi inanmazdim bugün oyle görünce baya şaşırdım.'
Dediğim şeye kahkaha atti.
"Ben öyle bir kadınla kavga edecek yada ona hakaret edecek kadar aşağılık bir adam değilim. Sadece hak eden serefsizlere"
Sonra burnumu sıktı. Gülümseyerek ona baktim. Burun buruna kalirken ona yaklastim. Benden önce davranarak dudaklarimizi birlestirdik.
Başta sakin olan opusmemiz git gide sert bir hal aliyordu. Araya dillerde girince nefessiz kalmistik. Ayrılıp yine burun buruna kaldık. Nefes nefseydik.
"Senin yanında sıfırlanıyor gibiyim. Ne dert kalıyor ne tasa"
Gulumsedim. Sonra tekrar dudaklarimizi birlestirdik. Bu sefer yavaş yada masum degildik. Hircindik.
Galiba tüm sinirini gerginligini dudaklarimdan cikartiyordu.
Yine nefessiz kalinca ayrildik.
'Çok seviyorum seni. Ne olursa olsun yanındayım her zaman iyisiyle kotusuyle'
"Bende seni çok seviyorum. Bende her zaman yanindayim sağında solunda önünde arkanda her yerdeyim"
Dediği şeye guldum. Yorgunluktan gözleri kisilmisti.
"Beraber yatalim mi?"
Masum bir çocuk gibi sorduğu soruyla kafamı salladim. Bacağında oturan beni hızla kucaklandi.
'Mert böyle beni kucaklayıp durma bir yerini inciteceksin'
Cikladi.
"Birsey olmaz bana"
Odasına girdigimizde salonuna göre daha iç aciciydi. Duvarin bir kosesinde ayaklı bir askilik vardı. Hepsinde forma vardı. Üç dört fenerbahce tablosu vardı.
Onun disinda odası daha çok gri ile krem tonlarindaydi.
Beni indirip dolabına gitti. Üstümü süzdu. Altımda rahat bir şort vardi. Üstümde ise forma vardi. Beyaz bir tişört verdi.
"Banyoya girsem iki dakika olur mu?"
'Kendi evinmis gibi takil sıkinti yok'
Dediğim şeye kahkaha atti ve odasındaki banyoya girdi. Evi kocamandi. Tahminimce 5+1'di.
Verdigi tişörtü üstüme gecirdim. Takilarimi çıkartıp masasinin üstüne koydum.
Yan tarafta duran islak mendili alıp yuzumdeki az bir makyaji sildim. Sabah gözlerim kapkara uyanmak istemezdim.
Yataginin üstüne oturup instagrama girdim. Çekindiğimiz fotoğraflara bakip beğendiğim birini paylastim.
STORY
@elissezen: her zaman en iyisi:D
@merthakanyandasTwittera girdim. Mert Hakan gundemdeydi. Yazılan twitleri okumaya başladım. Okudukça moralim bozulmaya basladi. Doğru dürüst iyi birsey yazan yoktu. Hatta saçma sapan bir şekilde bazı twitlerde benimde adım geciyordu.
O kadar okumaya dalmistim ki Mert hakanin yanıma geldiğini duymamistim. Saclarimi opmesiyle kendime gelmistim.
Telefonumu telaşla kapattim. Sanki kötü birsey yapiyordum.
"Sakin ol yavrum gördüm okuduğun twitleri, ne yazmışlar bakalim''
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
'Yarın bakalım uykum var'
Dediğim şeyle biraz dusundu ama sonra örtüyü kaldirip altına girdi. Yan tarafını açarak beni bekledi. Bende hızlıca yanina kivrildim.
Kollarını sıkıca bana sararken derin nefes aldım.
Kimsenin sevmediği adamın yanında kendimi huzurlu hissediyordum. Kimseninde sevmesine gerek yoktu .
Ben yeterdim ona.
'İyi geceler asko'
"Gercekten iyi bugün geceler bebegim"
☆
Bi kaç gün bölüm yok idare ediverin bomba gibi donuvemmmmmm♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡