33

572 30 42
                                    

Bugün Fenerbahcenin yemeği vardı. Tüm oyuncular eşleri ile katılacaktı. Mert Hakanda beni cagirmisti.

Bugün herkes sevgili olduğumuzu ogrenecekti. Herkes.

Bu yüzden çok heyecanliydim. Çoğu kişiyi tanimiyordum. Biraz stalk yapmistim ama isimleri cok aklımda yoktu.

Ne giyecegimide bilmiyordum. Gozdeyi görüntülü aradim. Anında acmisti.

"Bebegim"

'Napiyorsun aşkım'

"Canı uyuttum şimdi kıyafet secicem. Sen napiyorsun. Akşam geliyorsun değil mi?"

'Geliyorum ama ne giyicem bilmiyorum, fikir alayim diye aradim'

"Aman istedigini giy hayatım."

'Esortmanla geliyorum o zaman'

"Abartma kizim sende"

Guldum. Tabikide esortman giymeyecektim.

'Çok yardımcı oldun gozdem sagol'

Guldu. Vedalasip kapattik.

Banyo yaptim. Vucudumu nemlendirdim. Saclarima güzelce fon cektim. Kahve tonlu bir makyaj yaptim.

Bu kadar işlem yaklaşık 2 saat surmustu. Üstümü giyinecekken Mert Hakan aramisti.

"Hazır mısın?"

'Sayilirim, sen?'

"Hazirim 10 dakikaya cikarim. 15 dakikaya senin oraya gelirim. Hadi düz hesap yapalım yarim saatin var"

Onaylayarak kapattim. Beyaz bir elbise secmistim. Ona uygun hafif topuklu bir sandalet giymistim. Takilarimida takmıştım.

Kendime M yazan bir kolye almistim. Onuda takmistim.

(Begenmeyenler başka bir şey dusunebilir♡)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Begenmeyenler başka bir şey dusunebilir♡)

Telefonum tekrar çalınca Mert Hakanı gordum. Ne ara 30 dakika gecmisti.

Parfumumu sıkıp evden ciktim. Hızlıca aşağı indim.

Binadan çıkınca karşımda takım elbiseli Mert'i gördüm. Trasta olmustu.

Allahim eriyorum.

Ona yaklasirken beni inceliyordu. Aklından neler geçiyordu acaba.

"Eve mi gitsek?"

Sarilirken sorduğu soruya guldum.

'Niye?'

"Bu güzelliği sadece ben göreyim başka kimse görmesin"

Ayrildik. Yanagina bir öpücük kondurdum. Ruj olmustu. Silmedim.

'Hadi gidelim'

Gulerek kapımı acti. Sonra oda bindi.

Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin