Siz: gunaydiiinnn. 06.01
Mert Hakan: gunaydiin. 06.03
Mert Hakan: erkenciyiz
Siz: ilk günaydın mesajı benden gelsin dedimm
Siz: hemde bir toplantım var
Mert Hakan: iyi yapmissin
Mert Hakan: ney toplantisi bu
Siz: reklam
Mert Hakan: guzeell
Siz: oylee
Mert Hakan: kaçta ki toplantin bu kadar erkencisin
Siz: 9
Siz: bide dedim ya ilk mesajı ben atayim diye
Mert Hakan: seni veren Allaha kurban
Siz: hahahah sagol canim
Mert Hakan: ben idmana gidiyorum güzelim görüşürüz dikkat et kendine
Siz: sende dikkat et görüşürüz
Saat akşam 6 olmustu ve Mert Hakanla hic konusmamistik. Bir iki sefer yazmistim fakat cevap vermemisti.
Bende gururlu(?) Bir kadin olduğum icin aramamistim yada daha fazla yazmamistim.
Suan Yayına gecmem gerekiyordu fakat istemiyordum. Ceyhunun sesini duymamla kendime geldim.
"Elis hadi geç artık yayina"
Onu onayladim. Derin nefes alarak yayına girdim.
Kocaman bir şekilde gulumsedim. Icten bir gülüş değilde zoraki bir gülüştu bu.
'Selamm güzel chat'imm'
'Nasilsiniz? Tesekkur ederim bende iyiyim'
Mod dusuklugumu yansıtmak istemiyordum. Onlar beni eğlenmek için izliyorlardi. Kimsenin hakkına girmeye gerek yoktu.
'Bugün sizlere yeni çıkan cook güzel bir korku oyunu oynayacagiz. Korkacaklar simdiden ciksin'
Herkes o zaman sen çık yazarken guldum. Beni iyi taniyorlardi. Gözlerim kapalı oynayacaktim kesin.
'Ben ve korkmak ayıp ediyorsunuz hee'
"Kac kişiyle oynaniyor bu elo"
Filizin sorduğu soruyla birazcik durdum.
'10 kisiye kadar beraber oynayabiliyorsunuz.'
"Çok iyiii"
'Evet benimde çok hoşuma gitti. Hadi hepiniz girin oyuna'
"Aşkım ben chatte kalayim."
Filizin dediği şeyi Kafamla onayladim. O oyun oynamayı pek sevmedigi icin çoğu zaman chatte kaliyordu.
Oyunun tanitimini yapmaya başladığım zaman aslında kafam çok başka yerlerdeydi.
'AAAAAAA AGZINA SICTIGIMIN ZOMBISI CIKMA KARSIMA BI ANDA'
"Abla bağırıp durma kulağımı siktin ya"
Ben kalbimi tutarken yagizin dediği şeyi cok takmadim. Ben burda geberiyorum çocuk kulağım diyor.
'Kulagina başlatma Yağız kalbime indi amk'
Yağız sessiz kalirken ben digerlerini izliyordum çünkü olmustum ben yani.
Telefonuma arama ekranı gelirken isim cikmasini bekledim. Mert Hakan beni ariyordu.
Yazmayarak gurur yapmistim tamam ama acacaktim telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡