2

1.1K 49 3
                                    

Telefonumun tekrar calmasiyla kafamı yastığa gömüp çığlık attım.

Sabahin köründe bu kadar önemli ne olabilirdi ki?

Arayanin Ceyhun olduğunu görünce derin nefes aldım.

'Ne var Ceyhun sabah sabah'

"Sanada günaydın elis"

'Noldu sen beni aramazsin'

"Yayın kesitin paylasilmis"

'İlk kez olan bir şey degil bu Ceyhun, bu yüzden mi aradın?'

"Mert hakan kismi"

Dedigi seyle gozlerimi actim. Allah'im sabır.

"Tiktok keşfeti, instagram keşfeti falan full size olan editler amk. Kalk bak etiketlenenlerine falan bizde attık gruba onlarada bak."

'Tamam bakarım hadi bay bay'

Diyerek kapattım. Sırtımı yatak başlığına dayayarak hızlıca instagrama girdim. Sürekli bildirim geliyordu.

Etiketlenenlerime girdigimde cidden herkesin bize edit yaptığını gördüm. Ve sonra bazilarini izlemeye başladım.

Yorumlara baktigimda taraftarin bizi çok yakistirdiklarini gördüm. Ne yalan soyleyeyim hosumada gitmisti.

Gözüme Mert Hakan'ın sevgilisi oldugu yorumu carpmisti. Buda kaslarimi çatmama sebep olmustu.

Böyle bir şey varsa büyük sıkintilar çıkabilirdi. O yoruma verilen yanıtlara bakinca herkes sevgilisi olmadığını yazmıştı.

Hizlica instagram arama yerine girerek Mert hakan yazmistim. İnstagraminda dolastim hatta tüm one cikaranlarini gezdim. Sevgilisi olduğuna dair bir şey gorememistim.

Ama yinede google'a girip *mert hakan yandaş sevgilisi* yazdım. Bir sürü haber onume cikmisti. Fakat hepsi saçma sapan iddialardi.  Aşağı kaydirirken kendi resmimi görünce sokla o siteye tıkladım.

Saçma sapan bir haber kanalı yayınimda Mert Hakana aşkı ilan yaptigimi, yeni bir aşk dogdugunu falan yazmisti.

Yani yuh kardeşim ya.

Evli 5'de çocukları var yazsaydın bide tam olurdu.

Hızlıca googledan çıkıp ceyhunu aradım.

'Dostum bizimkileride topla bana gelin. Şu mevzuyu konuşalım. Bu olay hiç iyi yerlere gitmeyecek yoksa.'

"Tamam kanka en geç 1 saate ordayiz"

Onu onaylayarak telefonu kapattım.

Çık bakalım bu işin içinden şimdi elis efendi.




Yazım yanlışları için kusura bakmayın.  Elimden geldiginin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

Yorum ve vote'lari unutmayin. Öpüldünüz.♡

Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin