Bir insanın söylediği şey anında nasıl başına geliyordu bilmiyorum ama gelmisti iste.
Gerçekten tiktoka dusmustuk.
Kiz fotograflarimizi paylasmis birde açıklamasına çok yakışıyorlar çok tatlılar gibi birsey yazmisti.
Kahvaltimizi yaptiktan sonra o idmana giderken ben kizlarin beraber yaşadıkları eve gitmistim.
Ona çok ters olduğu için kendimi biraktirmamis, taksiye binmistim.
Kizlarla Oturup sohbet ederken bir anda Yağız beni aramış ve fotograflarimizin yayildigini soylemisti.
Whatsaptan attığı linke bakinca o fotoğrafları gormustum işte. Kız paylasali 3 saat olmustu ve video 50K beğeni almisti. Izlenmeside 100k'dan fazlaydi.
Mert Hakana sadece videonun linkini atmistim.
Magazine dusmemiz an meselesiydi.
O sinirle kızlardan çıkıp bir taksiye binerek evime gitmistim. Şuansa Onla beraber uyudugumuz koltukta oturuyordum.
Ne yapmam gerek hic bilmiyordum. Arasa miydim? Acmama ihtimali çok yuksekti.
Ama yinede aradım. Çaldı çaldı açmadı.
Uzanıp kafamı yastığa koydum. Gözlerimi kapatır kapatmaz uyumustum.
Uyandigimda saat 7'yi gecmisti. 4-5 saate yakındır uyuyordum. Elim direkt masadaki telefonuma gitmisti.
Açar açmaz yine bir sürü arama ve mesaj gördüm. Telefonum sessizde olduğu icin duymamistim.
9 kere beni aramış olan Mert Hakanı geri arayacakken o beni aramisti.
Yattigim yerden dogruldum. Bogazimi temizledim ve actim.
"Elis şükürler olsun açtın. Nerdesin, napiyorsun, niye açmıyorsun?"
'Uyumuşum Mert, yeni uyandım'
"Sana bir şey oldu sandim"
'Yok hayır olmadı iyiyim, uyumusum dediğim gibi'
"Sosyal medya calkalaniyor haberlerimizle"
'Söylediğimiz şey 2 saat içerisinde nasıl basimiza geldi ama'
Dedim gulerek. Sinirim bozulmustu. Onunda gulus sesini duydum.
"Yan yana gelince başlarına tüm kötü olaylar gelen ikili"
Dedigi seyle kahkaha attim.
'Gerçekten oyle'
"Geleyim mi yanina"
Tatlı tatlı sorduğu soruyla derin nefes aldim. Dün ki yayını kısa kestiğim için tekrar yayın açmam gerekiyordu.
'Yayın açmam gerek'
"Olsun ben kenarda sessiz sessiz oturup seni izlerim"
Ne kadar evet demek istesemde demedim.
'daha sonra olsa olur mu? Ben zaten suanda yayında ne diyecegimi dusunuyorum. Nasıl toparlayacagim?'
"Arkadasimla bir kahvaltı yaptım fanimiz geldi fotograf cekindi anlattigi seylerde yalan bu kadar"
'Bu kadar basit yani'
"Sorgularlar evet ama toparlarsin sen. Güveniyorum sana"
'Tamam o zaman ben bizimkilerlede bir konusayim. Haberlesiriz. Görüşürüz'.
"Tamam güzelim sıkma canını sen. Hallederiz beraber. Kendine çok dikkat et opuyorum"
'Bende öpüyorum gorusuruz'
☆
Oglanin yaninda mackolikten bildirim geldi :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡