Gozdelerle bulusmamizin üstünden 1 hafta gecmisti. Bugün onlar bana gelecekti.
Bu hafta hiç merti gormemistim. Maça gitmislerdi. Kazanarak geri donmuslerdi.
Birazcikta onu kutlayacaktik. Meyve suyuyla. (İman power)
Bir sürü güzel yemek yapmistim. Tatliyida gozde kendi yapacagini soylemisti.
Duşumu almis, makyajimi ve sacimi yapmistim. Rahat bir esortman takimi giymistim. Beyaz giyerek riske atmistim ama olsundu.
Guzelligimiz her şeyden önemli..
Kapının calmasiyla hızlıca actim. Gozumun önüne cicek geldi sonrasinda Mert hakanin kafasini gordum.
'Yaaa'
"Guzelime kendi gibi güzel çiçekler aldim."
Hemen kollarimi ona doladim. Bir sürü cicek almistim suana kadar ama galiba en anlamlisiydi bu.
Oda bana sıkıca sarıldı. 1 haftada birbirimizi ozlemistik galiba.
Dudaklarini boynumda hissedince irkilerek geri cekilmeye calistim. Yalnız altını çizerek söylüyorum çalıştım.
Çünkü çekilmeme izin vermedi.
'Mert yapma'
Geri çekilerek bana bakti. Yüzündeki gülümseme ile bende gulumsedim.
'İçeri gec'
Cicegi elinden alarak yol verdim. Gecip benimle beraber mutfağa gecti.
Cicekleri masadaki bos vazoya koydum.
'Ozledin mi beni?'
Ona yaklaşarak Sorduğum soruyla gulumsedi. Elini saçıma atarak oksamaya basladi.
"Çok ozledim. Sana bu kadar baglandigimi hiç bilmiyordum elis"
Dediği şeyle gulumsemem buyudu.
"Sen beni özledin mi?"
'Cooookkk'
Bu sefer o kocaman gulumserken elimi yanagina koydum. Yaklasarak küçük bir öpücük kondurdum yanagina.
"Yorgunlugumdan arindim. Bir daha opte biraz daha gitsin."
Bir daha öptüm. Sakallari batiyordu ama rahatsiz olmuyordum.
Bir kere daha optum.
"Kendimi liseli asiklar gibi hissediyorum"
Dediği şeye guldum.
'Aşık mısın?'
"Evet, anlamamis miydin?"
'Komik cocuk'
"Saka yapmiyorum"
Eli yanagima giderken ben susmus ona bakiyordum. Böyle bir itiraf asla beklemiyordum.
"Seni seviyorum"
Sok ustune şok yasiyordum. Kendime geldiğim o zaman o bana gülümseyerek bakiyordu.
Tam ona bende seni seviyorum diyecektim ama kapı caldi.
"Kapiniza tukureyim ya"
Hızlıca ondan ayrılıp kapıyı actim.
'Hosgeldiniiiiz'
"Hosbulduk canimm"
Gozdeyle sarildik. O içeri gecerken irfanin elindeki borcami aldim. Onlada kisaca sarildik.
Mert Hakanda arkamda durup gozdelerle selamlasiyordu.
Elimdeki tatliyi alip mutfağa koydum. Mert Hakanda onları salona geciriyordu.
Ben yine evli gibi hissetmistim. Evlenmek boynumuzun borcu olmuş.
Yemeklerin altını yaktim. Isinsin az.
Sonra Hızlıca salona gectim. Oturuyorlardi.'Tekrar hosgeldiniz nasilsiniz'
"Iyiyiz canım seni gördük daha iyi olduk sen nasilsin nasil gidiyor"
'Iyiyim valla yayindir reklamdir ugrasiyoruz'
Bende Mert hakanin yanina oturdum.
"Reklam forograflarini gördüm çok iyiydi baya güzel cikmissin."
"Her zaman ki hali"
Mert hakanin dediği şeye gulumsedim. Ona bakamiyordum.
İtirafı yuzunden cekiniyordum galiba.
"Elis sana yemin ediyorum tüm yol elis elis dedi durdu. Senle konuştuğu zaman susuyordu bi. Kapatınca tekrar elisi özledim diye sizlaniyordu. Tüm takım illallah etti"
Irfanin dediği şeye kahkaha attım. Benle beraber digerleride gülüyordu. Mert hakansa ters ters irfana bakiyordu.
Bana dönünce bakislari yumusadi. Gulumsedi bende karşılık verdi.
Ben bu adamı çok seviyordum ya.
☆
Kinayi getirr aneeyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡