Yemeklerimizi yemiş oturuyorduk. Futbolda olduğu kadar mangaldada yetenekliydi benim manitam.
Tavuk pek sevmezdim ama o yapınca güzel gelmisti.
"Hadi hep beraber Voleybol oynayalim"
Diclenin dediği şeyle hemen ayağa kalktım. Gokhan dışında herkes ayaklanirken ona dik dik baktim. İlla bokluk cikartacakti.
Filiz onun kalkmadigini görünce geri oturdu.
'Filiz kalk'
Omuz silkip gokhani gösterdi goz ucuyla. Oflayarak kafa salladim. Konuşmaları gerekti, farkindaydim. Bu yüzden ustelemedim.
Piknik alanimizin biraz gerisine gelip daire kurduk. Benim bir yanımda Dicle diğer yanımda Yağız vardı. Mert karşımda durmus bana öpücük atiyordu.
Bu hareketine gülup karsilik verdim. Oynamaya başladık. Oyuna o kadar kaptırmıştik ki kendimizi vaktin nasıl geçtiğini anlamamistik.
Gokhan ve Filizde gelmisti. İkisi yan yana durmustu. Yuzleride gülüyordu. Baristiklarini anlamistim.
Filizle goz goze gelince goz kirpmisti. Sevinçle guldum. O sırada bana gelen topu fark etmeyerek kafama yemistim.
Hepsi gulerken ben onlara kötü kötü bakiyordum. Bir şey olmamisti ama bunların hepsi gelecekte travmam olabilirdi. Bunları hic dusunmuyorlardi.
Biraz daha oyuna devam ettik. Ben yorulduğumu soyleyerek çıktım. Mertte peşimden gelmisti.
"İki saattir çık diye bekliyorum guzelim"
'Cikmayacaktim ama artık ayakta duramadim.'
Kafasini salladi. Kendimi direkt örtünün üstüne attım. Ellerimi kafamın altına koyarak yattım. Mert Hakanda yanıma yattı.
Eli belime giderken dahada yakinlastik.
'Sevdin mi arkadaşlarımı?'
"Sevdim eğlenceli ve iyi insanlara benziyorlar"
Kafamı salladım.
"Bir şey soracağım ama çokta burnumu sokmak istemiyorum"
Elimin biri saçına giderken kafamı soyle der gibi salladım.
"Gokhanla Filiz arasında bir şey mi var?"
'Eski sevgililer 6 ay once falan ayrilmislardi. Baristilar galiba'
"Gokhan sürekli Filize bakıyordu ordan anladim."
Kafamı salladım. Bu sefer elim sakalına gitti.
'Birbirlerini sevdikleri halde ayrilmislardi salaklar'
Yaklaşarak dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Ben senden ayrı kalamazdim herhalde"
Dediği şeye gulumsedim.
'Bende kalamazdim.'
Oda gulumsedi.
"Biz kolay kolay ayrılmayız zaten"
Dediği şeye guldum. Kafami salladim.
Fotoğraf cekme sesi gelince bakislarim yukarı kaydı. Yağız fotoğrafımızı cekmisti.
Hızlıca ayaklandim. Kalksın diye elimi merte uzattim.
'Kalk aşkım Fotoğraf cekinelim'
Dediğimi ikiletmeden kalkti. Yagizida alıp fotoğraflik güzel bir kenara gectik.
O bizim fotoğraflarımızi çekerken biz garip garip pozlar veriyorduk. Mert sırtını bana egince anlamazca ona baktim.
"Omzuma otur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfic-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡