"Ne! Beni aldatıyor musun Mert Hakan?"
Duydugum sesle arkamı döndüm. İrfan kucağında Can'la arkamızda duruyordu.
Hepimiz ayaklanirken Irfan'in Can'ı bana uzatmasiyla, Can'ı kucağıma aldım. Sonra herkesle sarılmaya başladı.
Can Minik ellerini yanaklarima koydu. Yaklasarak bayadir yapmak istediğim şeyi yapıp yanagini hafifce isirdim.
Bagirip benden uzaklasirken guldum.
"Aaa benim oğlumu mu bagirtiyorsun sen?"
Gozdenin sesiyle arkamı döndüm. Gulerek bize doğru geliyordu. Can annesine giderken gozde onu yere birakti.
Sonra benimle sarıldı. Ona karşılık verdim.
ayrilinca ayak üstü sohbet etmeye başladık."Oo çakma yengede burdaymis"
İrfanin dediği şeyle gulup kisaca sarildik. Gozde kolumu dürtüp bana yaklasti.
"Kuzenim varya Asya oda burda. Gel tanistirayim."
Beni kolumdan çekerek oraya götürmeye başladı. Merte dönüp baktığımda bana bakmadığını gördüm. Sonunda bir masaya geldiğimizde tanıdık gelen bir iki kişiyle karsilastim.
Fenerbahce yemeğinden tanıyordum cogunu. Herkese hosgeldin dedim. Ferdinin sevgilisi Sera ile karsilasinca birbirimize sarildik.
Yan tarafta Takımdan birileri vardı. Adlarını çok hatirlamasamda onlarlada ayak üstü kısa bir sohbet ettim. Gozdede sohbete dahil olmustu.
Sohbetten sıkılınca Gozde beni asyanin yanina çekmisti. Asyayi inceleme gereği duydum. Uzun bir elbise giymisti. Hafifte bir makyaji vardı. Utangaç bir şekilde kafa selami vererek kafasini eğdi.
"Elis bak bu kuzenim Asya, asyacim buda Mert hakanin sevgilisi Elis."
"Merhaba elis abla"
Kısık çıkan sesiyle gulumsedim.
'Merhaba asyacim memnun oldum.'
Bu sıcak tavrima karşı gulumsedi. Çok fazla utaniyordu. Yerine oturunca bizde uzaklaştık.
Gozde canin yanina gidecegini soyleyerek uzaklaştı. Etrafa bakarken benim gibi Etrafa bakan ismaille goz goze geldim. Bana yaklaşmaya baslarken yerimde durup onu bekledim.
Yanıma gelince elini uzatti. Sonrasinda kafalarimizi tokuşturdu. Bu hareketine guldum.
"Napiyorsun yenge tek basina"
'Öyle geziyorum' Dediğim şeyle guldu.
'Sen kimi arıyorsun?'
Sorduğum soruyla gozlerini kacirdi. Bu hareketine guldum.
'Soyle la'
"Dicleye bakınıyordum."
Utanarak dediği şeyle guldum. Kafamla arkasindaki masayı işaret ettim. Kafasini cevirip oraya bakti. Diclede buraya bakıyordu.
'Git yanina hadi'
Dediğim şeyle kafasini sallayarak uzaklasti. Seranin yanıma gelmesiyle ona döndü bakislarim.
"Ferdiyi bulamadım. Tanıdık seni görünce yanina geldim."
Açıklaması ile kafa salladim. Bos bir masaya oturarak sohbet etmeye başladık. Sohbet tam koyu bir hal alırken arkamdan bana sarılan kollarla irkilerek seraya baktim, gulerek bize bakıyordu.
Kokusundan zaten Mert olduğunu anlamıştım. Saclarima kondurdugu öpücükle gulumsedim.
"Nerdesin guzelim ya seni aradım her yerde, haber vermeden niye gidiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡