Asansorun durduğuna dair sesi duyunca aynanin karsindan çıkıp kapiya yaklastim.
Mert Hakan sağa dönünce goz goze geldik. Siyah esortman ve siyah t-shirt giymisti.
Saci başı dagilmisti. Bu onu çirkin göstermemiş aksine dahada çekici hale getirmisti.
Az bir mesafe kalinca adımlarını hızlandırdi. Ve bana sarıldı. Elleri sıkıca belimi sararken benim ellerim sirtina doğru gitmisti.
Kafasini boynuma gomunce biraz huylanmistim ama bir şey demedim.
Kısa bir süre sonra ayrılınca kenara cekilip geçmesi için yol verdim.
Oda geçti kapıyı kapattip ona döndüm. Sonra beraber salona gectik.
Yüzünü dikkatli inceledigimde gozlerinin kizardigini gordum. Bu beni paramparca etmisti.
'İçecek bir şey ister misin? Su,kahve, cay?'
"Su alabilirim"
O otururken ben hızlıca bir bardağa su koyup goturdum. Karşı koltuguna oturmustum.
Azicik icip ayak ucundaki masaya birakti. Ve bana bakmaya basladi.
'Nasıl kaza olmus'
Sorduğum soruyla derin nefes aldi.
"Yigenim paten sürüyormuş, karsidan bir araba ona carpmis. Dizinde ufak bir sıyrık vardı. Diktiler. Ona kötü bir şey olacak diye ödüm koptu"
Elleriyle yüzünü sivazlayinca daha fazla dayanamayip oturduğum yerden kalkarak yanina oturdum.
Ellerim saclarina giderken kafasini kaldirip bana bakmaya başladı.
'Daha fazla üzme kendini ufak bir siyrikmis atlatmis. Kötü bir şey olmadı yani'
Kafasini, saclarini seven elime doğru yatırdı.
Bu hareketine gülümseyerek biraz daha yaklastim.
"Çok şükür olmadi"
Kafamı salladim.
"Mesajlarinada bakamadim kusura bakma. Kafa kalmadı bende"
'Saçmalama ne kadar onemli şeylerle ugrasmissin bir şey olmaz'
"Sende önemlisin elis"
Dediği şeyle gözlerimi kacirdim. Öyle miydim?
"Çok olmadı tanışalı ama ben sana çok fazla cekiliyorum."
'Bende'
"Sende mi?"
Kafamı olumlu anlamda salladim. Kafasini tekrar elime yatirdi.
"Çok yorgunum"
'Uyuu'
Dediğim şeyle benden uzaklaştı, sonra dizlerime kafasini koyarak yattı. Ellerinide bacagima gecirince heyecanla derin nefes aldim.
Bu adam beni etkisi altına alıyordu. Belki de almisti.
Ellerim saclarina gitti tekrar. Yumusakti.
Ellerini daha sıkı bacaklarıma sardi.Aradan çok kısa bir zaman gecmisti. Mert'in nefeslerinin düzene girdigini duydum.
Uyumustu.
(Temsili 🤕)
☆
Galiba biraz kiskandi çok anlamadim ama:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odnoliub- Mert Hakan Yandaş
Fanfiction-TAMAMLANDI- Rusça bir kelime olan "Odnoliub". Hayatı boyunca tek bir kişiyi sevmiş olan, aşkı bir kere tatmış, kalbini sevdiğine açmış olan kişiye denir. Fan kurgusudur. Yazılan hersey hayal ürünüdür. 14.07.24.♡