3

1K 60 3
                                    

1 saat içinde hepimiz bende toplanmistik. Pizza sipariş etmiş onu yiyorduk.

"Ee ne bok yiceksin abla"

Yagizin dediği şeye dudak sarkittim.

'Bilmiyorum. Akşam yayın açtığımda dicem abartmayın bir bokuda amk diye'

Dediğim şey hepsini guldururken ben gayette ciddiydim.

"Kanka Mert Hakana yaz bu arada"

Dicle'nin dediği şeyle kaslarimi cattim. Pizzamdan bir ısırık daha alırken kafamı niye dercesine salladım.

"Oda gormustur belkide yanlış anlamasın adam. Hem belki konusma başlar?"

'O kadar mesaj içinde benimkini mi görecek amk'

"Umut fakirin ekmegidir."

Kafamı olumsuz anlamda salladım.

'Aksam açıklama yaparım. Zaten paylasilir oda görür. Bisey yazmama gerek kalmaz'

"Aptal misin kızım sen adamda elis bana yazsin diye bekliyordu sanki. Hasbinallah"

Dedi Ceyhun. Yanımdaki yastığı alıp buna firlattim.

'Adam akıllı konuş boğarım seni orangutan'

Dediğime goz devirip yemek yemeye devam etti.

Bizimkiler gelmeden önce çekildiğim fotoğrafın altına yayın saatini yazıp paylastim.

Anında mesajlar gelmeye baslarken telefonu kenara koyarak konusulanlari dinlemeye başladım.

Anında mesajlar gelmeye baslarken telefonu kenara koyarak konusulanlari dinlemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@elissezen : 21.00'da yayın kacirmayin:)

Son kez kendime bakıp saclarimi düzelttim. Ardindan yayına girdim.

'Herkese selaaamm'

Chat hizli bir şekilde akmaya baslarken gulumsedim.

'Nasilsiniz, gününüz nasil geçti bakalim'

'Benimki güzeldi sadece siz biraz canımı sıktiniz '

Dedim chate karşı.

'Yağız abone moduna alır misin ablası?'

Yağız abone moduna alırken akan chat durmustu. Derin nefes aldim.

'Gencler bu açıklamayı bir kere yapıyorum, Dahada yapmam. Dün soyledigim bir cümle nerelere geldi inanamıyorum. Mert hakanı asla tanımıyorum. Yüz yüze gelmisligimiz veya bir diyalogumuz olmadı. Ben sadece oynayis tarzını beğendiğimi soyledim. Olayı buyuttukce buyuttunuz. Karşı tarafta rahatsız olabilir. O yuzden dahada bu konuyu açmayalım. Kapansın tamam mı?'

Abonelerin bazilari tamam derken bazilari bizi shiplemeye devam ediyordu.

Bu arada iyide sallamistim. Oynayis tarzını beğendim ne elis. Sen hayatında hiç maç izledin mi?

Mert Hakan cok karizmatik, yakisikli bir beyefendiydi. Asabi kisiligi benim hoşuma gidiyordu. O yuzden onu soylemistim.

Yoksa oynayis tarzını falan bilmezdim.

'Tamam bu konu kapandigina göre video izleyelim.'

Okuyup destek olmayanlar kırılıyorum:(

Bu arada elisi beğendiniz miii?

Odnoliub- Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin