„Aspoň si utři ten prášek zpod toho nosu, hovado," sykne ségra, sotva mě spatří stát ve dveřích hajzlu.
Bezmyšlenkovitě uposlechnu její rady, aniž by mi přišlo divný, že hledím do očí svý sestry, jíž jsem už několik let neviděl a ona si úplně klidně nakráčí na náš večírek, kterej jen pár hodin předtím mírně řečeno dost rázně zavrhla...!
„Neposlalas mě náhodou do prdele, když jsem se ti snažil vnutit lístky na tuhle... frašku?" Podívám se kolem sebe a rozesměju se. Koks začíná působit... Otočím se po Noahovi, ale ten už vedle mě nestojí.
„Měla jsem náladu kalit a nic lepšího se v Rødtbjergu bohužel nekoná... A tak jsme se s Larsem přemohli, no a jsme tu. Máš radost, bratříčku?" blahosklonně se usměje.
„Jsem na vrcholu blaha," přikývnu a vlastně to není až tak daleko od pravdy... Cejtím, jak ten fet kdesi uvnitř mě začíná pomalu otevírat Pandořinu skříňku. „Čau, Larsi," dodám, když si konečně všimnu jejího staršího, nazrzlýho přítele.
Ti dva jsou spolu už delší dobu. On nevypadá nic moc, navíc je to debil, ale je hodně prachatej. To je něco, na co ségra bere.
„Ta mrdka tě sem dotlačila?" pohodím bradou směrem k Tove. „Musíš si občas dupnout a bejt trochu chlap, Larsi. Neposlouchej ji tak moc, nebo ti upadnou koule, pokud teda ještě nějaký máš," zasměju se znova, ovšem ten páprda se zamračí:„Jak se to vyjadřuješ o mojí snoubence?!" vyhrkne, přičemž poznámka o jeho neexistujících koulích ho očividně nechává naprosto chladným.
„Bude to pro tebe asi dost překvapující, ale většinou dánsky! Ovšem kdybys moc chtěl, můžu ti to zopakovat i v angličtině..." Nedokážu to vydržet a rozesměju se už na plnou hubu.
„Však tebe ten smích přejde, zmetku," řekne Tove a nenávistně přimhouří oči do úzkých škvírek.
„Nehudruj, krocane!" doporučím jí a v kapse od mikiny nahmatám krabičku cigaret. Jedno si zapálím, zatímco ségra i se svým sugar daddym zamíří pryč a ztratí se v davu.
„Eliyas...! Eli!!!" uslyším jekot nějakých fanynek.
Protočím oči a radějc se včas zdekuju zpátky do zázemí.
🎤🎤🎤
Při focení mám totální euforii a lítám si na obláčku. Fotograf mně a Nice přikáže, že se po sobě máme plazit a najednou to pro mě nepředstavuje vůbec žádnej problém! Sice mi to v jednu chvíli kdesi vzadu v hlavě přepne a něco mi řekne, že bych to neměl dělat, ale bílej prášek v mý krvi to něco velmi rychle překřičí.
Vidím, jak je Nika nesvá z toho, že se jí dotýkám a ona se musí dotýkat mě, ale je mi to úplně jedno a spíš se nad tím bavím. Nepoznávám sám sebe, ale vůbec to neřeším, je mi prostě jen... Dobře.A můj krásnej pocit nedokáže zkazit ani to, že Nika rychle pozná, že v sobě něco mám...
Moje oči jsou totiž hodně světlý a když jsem sjetej, každej si toho hned všimne.🎤🎤🎤
Po focení si mě odchytí Larisa, která nakonec očividně přišla. Vleze za mnou do šatny, chytne mě za ruku a natiskne se na mě svýma kozama, naditýma v korzetu.
Začne mi něco šeptat do ucha a culit se. Ani nevím, co mi vlastně říká, protože všude kolem je hluk a já jsem tak jako tak úplně mimo.Vnímám ji jen tak napůl, ale přitom nevím proč očima pořád hledám Niku, jako kdyby mi snad záleželo na tom, aby mě s ní neviděla...
Larisa během řeči pomalu zajede rukou pod mý gatě, kde už je to celý ready na akci.
ČTEŠ
White Crow
General FictionNika Olsen a Eliyas Jørgensen mají společný osud. Jsou nejlepšími přáteli od dětství, jenže jejich cesty rozdělilo Eliho nezvladatelné chování a taky obrovská tragédie, o které se nemluví. Avšak teď se díky metalové kapele White Crow opět spojily. N...