41: Nika

16 4 0
                                    

V noci Nika nemůže usnout. Něco ji nutí neustále myslet na to, co se Eliyasovi naposledy stalo v ateliéru.
Jeho zážitky jí nepřipadají ani v nejmenším normální. Ještě nikdy neslyšela o někom, kdo by viděl paranormální jevy, komunikoval s nějakým duchem...! Doteď byla přesvědčená, že takové věci patří jen do duchařských hororů, rozhodně ne do reality!

Ovšem nedá se říct, že by mu nevěřila. Když o svém zážitku vyprávěl, vypadal dostatečně vyděšeně na to, aby ani na sekundu nezapochybovala, že se to doopravdy stalo... Minimálně v jeho mysli určitě.

A tím víc ji to celé děsí. Možnost, že Eliyas má nějakou vážnou psychickou nemoc, jí nahání mnohem větší strach než nějaký duch...

Uvažuje, že mu navrhne, aby se objednal někam na vyšetření, jenže po chvíli svůj nápad zavrhne. Má strach, že by ho její návrh zranil. Nechce, aby to vyznělo tak, že si o něm myslí, že je "blázen"... Bojí se, že by si možná všechno vyložil i tak, že mu nevěří.

A to Nika nemůže dopustit. Věří mu, stoprocentně mu věří... Jen si není jistá, zdá se to stalo v realitě nebo jen v jeho pochroumané mysli.

Nemůže jeho trápení zpochybnit... Ví, že by ho to zničilo.

🎸🎸🎸

Než ráno vyjedou z hotelu, zjistí, že na střeše auta opět leží mrtvý pták...

„Aspoň by moh trochu rozvinout svoji fantazii. Pořád nějaký ptáci, už to začíná bejt kapku nudný," poznamená Eliyas, chytí nebohé zvíře za křídlo a zajde ho vyhodit do popelnice.

„Asi je používá jako nějaký svoje znamení. Jako že... Byl jsem tu. Fantomas."

„Hmm... Geniální. Ale teď mě něco napadlo. Všim jsem si, že jsou u vchodu kamery. Ten člověk na nich přece musí bejt natočenej. Co se tam zajít zeptat, jestli by nám nemohli poskytnout záznam z dnešní noci. Musí na nich bejt, jak tam toho ptáka dal...," zauvažuje Eliyas nahlas.

„To není vůbec špatnej nápad," přikývne Nika zamyšleně a vejdou zpět do hotelu.

🎸🎸🎸

„Záznamy z našich kamer vám bohužel nemohu poskytnout," prohlásí zrzavá recepční potom, co se na ně Eliyas zeptá.

„Ale... My je potřebujem," vysloví Eli svůj chabý argument.

„Tyto záznamy může sledovat jen vedení hotelu nebo police. Nezlobte se..."

„Oukej... Co máme udělat pro to, aby se dostaly do rukou policie?"

„Můžete jim o tom říct a oni sem přijedou se na ně podívat."

„Aha... Dobře," zatváří se zklamaně.

🎸🎸🎸

„Tak to moc nevyšlo," hlesne Nika po cestě zpět do auta.

„Kdyby tam byla ta černovláska ze včerejška, tak ta by mi je dala," řekne Eliyas a otevře dveře.

„Jo... Ta by ti klidně dala i mnohem víc než nějaký pitomý záznamy," prohlásí Nika s kyselým úsměvem.

„Ty zase žárlíš, to je tak roztomilý," usměje se Eliyas a jakmile se Nika posadí vedle něj, dá jí pusu na nos. „Sere tě, že nechtěla podpis i od tebe, co? Úplně ti to leží v žaludku!"

Nika ironicky přikývne: „No jasně. Při všech starostech, co mám, mi leží v žaludku nějaká čúza, co po mně nechtěla podpis."

„Že jo?! Jsem si to přesně myslel!" zasměje se Eli a nastartuje.

White CrowKde žijí příběhy. Začni objevovat