„To je v pytli... Je to tady," řeknu při pohledu na svůj mobil. „Eliyas Jørgensen přiznává problém s alkoholem a drogami," přečtu název článku na Hudebních novinkách a abych dal zapravdu informacím, který v něm píšou, lupnu do sebe hlt bílýho vína.
„To se dalo čekat," prohlásí Nika a sundá si triko. Vířivka už je připravená.
„Kontroverzní zpěvák metalové kapely White Crow z Rødtbjergu je podle vlastních slov závislý na alkoholu a omamných látkách. Toto prohlášení učinil na nedávné tiskové konferenci k příležitosti jejich turné po vydání velmi úspěšného alba Glass And Blood. Odrazí se tento smutný fakt na jejich hudbě? Zároveň potvrdil svůj milostný vztah s baskytaristkou téže kapely Nikolettou Olsen," nemůžu déle číst, protože vyprsknu smíchy.
„Máš pravdu," uzná Nika. „Je to v pytli. Budem to nějak vyvracet?" pochybovačně se na mě zadívá a rozepne si lesklou černou podprsenku.
Položím mobil na okraj vířivky a dojdu až k ní. „Já nic vyvracet nebudu," řeknu a abych "potvrdil svůj milostný vztah" znovu, vezmu její čelisti do dlaní a dlouze ji políbím.
Nika mi vydechne do pusy a rukama zabloudí pod mý triko, který mi pomalu přetáhne přes hlavu.
Prohrábnu si vlasy, ať mi nepadaj do očí a znovu hladově vyhledám její rty.
„Bože... Hrozně moc tě chci..," vydechnu. Sjedu dlaněmi po jejích prsou přes bříško níž a rozepnu jí knoflík u gatí.
„Na tohle jsem čekal celej den," zašeptám jí do ucha.
Prsty jí zasunu pod kalhotky, kde nahmatám její nejcitlivější místo. Kroužím po něm prostředníčkem, zatímco se bez přestání líbáme. Nika tiše sténá a pánví pohybuje proti mně.Vzájemně se zbavíme zbytku oblečení, zapnu vířivku a vlezem si dovnitř.
Posadím se a Nika mě obročí. Líbáme se se zavřenými víčky, rukama bloudím v jejích mokrých dlouhých vlasech, zatímco ona mi pod vodou přejíždí po žaludu svou nadrženou kundičkou. Uvnitř mě svírá spalující touha bejt v ní, cítit tu horkost zevnitř jejího těla, ale chci si co nejvíc prodloužit to nádherný trápení...Nika se mi naléhavě zadívá do očí. V týle mi hrábne do vlasů a pevně je sevře v dlani. A já vím, že už to dýl nevydržím...
Popadnu ji za půlky a během hlubokého pohledu do jejích temně čokoládových očí do ní proniknu.„Nemůžu z tebe... Seš tak nádherná," zašeptám a rukama jí zajedu do vlasů. Líbám ji všude. Na tváře, na čelo, na rty, na krk... Zaklání hlavu, nahlas sténá a klínem mi vychází vstříc.
Uvědomím si, že se do ní vlastně můžu udělat a ta představa ve mně rázem vyvolá ještě o dost silnější vzrušení... Už to nezvládám.
Popadnu ji za boky, abych ho z ní vytáhl, jinak každou chvíli končím, což nechci.„Mělo by bejt trestný, co se mnou děláš," vydechnu jí do ucha, než znovu vyhledám její rty.
Líbáme se a já ji dráždím mezi nohama, vsunuju do ní prsty, zatímco ona mi po něm přejíždí rukou. Bere do dlaní mý koule a tiskne je. Cejtím, že jsem už na samý hranici toho, co dokážu zvládnout...„Eliyasi... Prosím...," zašeptá Nika skoro nepříčetně.
Otočím si ji a ona se zachytí okraje vířivky.
Znovu do ní vstoupím. Je tak těsná, že mě to přivádí k šílenství. Chytnu ji za mokrý vlasy, pořád do ní přirážím...
Jenže mám pocit, že už to dlouho nevydržím, moje vzrušení je až příliš silný.
Začnu se doslova modlit, ať už se sakra udělá, když vtom mi okolo něj zapulsuje několik nepravidelných stahů. Nika se celá prohne a táhle vykřikne. Koule mi zaplaví její teplej proud, kterej mě zbaví posledního zbytku soudnosti.
ČTEŠ
White Crow
قصص عامةNika Olsen a Eliyas Jørgensen mají společný osud. Jsou nejlepšími přáteli od dětství, jenže jejich cesty rozdělilo Eliho nezvladatelné chování a taky obrovská tragédie, o které se nemluví. Avšak teď se díky metalové kapele White Crow opět spojily. N...