Ez a történet amit most fogtok
olvasni, az író első publikus próbálkozása.
Jó szórakozást hozzá.Sziasztok! Egy Szolnoki 19 éves fiú vagyok. A nevem Daniel tudom unisex név (a barátaimnak DD a páromnak Jocónak pedig Dani) de ezt kaptam szóval ne kössetek bele.
A pár hónappal ezelőtti kicsit klisés karácsonyunkat fogom most elmesélni nektek ha van kedvetek tartsatok velem.
***********************************
Jocó mellettem fekszik és mielőtt felkelnék megpuszilom hívogató, meztelen, kilátszó vállát aztán ránézek a naptárra.
2023.12.24 ,,Karácsony" kékkel bekarikázva. Hm. nagyon sokat szenvedtem az ajándékokkal nem könnyű 10 embernek kitalálni mit adjak. Különösen a páromnak.
Mindíg mondja szegény, hogy már mindent megadtam neki és elég ha velem van de én makacs vagyok. Borzasztóan szerelmes vagyok belé, ő éltem értelme.Gondolataimból kizökkentve az egyik öcsém ront be Dénes egy szál alsógatyában.
- Bratyó, Jocó ébredjetek, ébredjetek Karácsony van!
- Jólvan, jólvan nevetek fel hírtelen izgatottságán.
- Legyél kukában öcsi mert Jocó...... Nem tudtam befejezni a mondatot mert belevágtak
Az álmos párommal találom szembe magam és megcsókolt ami nálunk
a ,,jó reggelt" szavak nélkül aztán megpilllantotta az öcsémet és elpirult.- Oh nem tudtam, hogy te is itt vagy.
- Semmi baj már igazán megszokhatnád. És elkerülhetetlen, hogy előttünk csináljátok. Mondta és egy kacsintás után kislisszolt a szobából.
Egy tenyér csattant a mellkasomon.
- Nem igaz, hogy minden családtagod perverz, fogadok, hogy te tanítod rá a testvéreidet mondta duzzogva maga előtt összefont karokkal.
- Szerelmem . Közben átöleltem.
-Csak megtanítom nekik mi a jó . Mondtam sunyi mosolyal és megcsókoltam. Egyszer csak kopogást hallottunk és benyitott a mostohaapám.- Gyerekeeeek ne most huncutkodjatok inkább gyertek ki a lakópark szokásos ünnepségére. Mondta aztán kiment.
Mi meg elváltunk és nevettünk, hogy végig csóklóztuk az ittlétét. Felöltöztünk, kiléptünk a kis otthonos lakókocsinkból és összekulcsoltuk a kezünk én pedig számhoz emeltem a drágám kezét és egy puszit leheltem rá. Hideig havas táj fogadott minket körülöttünk karácsonyi zene szólt, az égők halványan villogtak mivel még nappal volt. Akicsik jókedvűen üvöltözték
,,Karácsony van, Karácsony van".
A felnőttek pedig sörözgettek. Mi odamentünk az étkező sátorhoz és bementünk. Rögtön három legjobb barátommal találjuk szembe magunkat Szebivel, Szilárdal és Laurával.- Sziasztok álomszuszékok monda Szebi miközben mindannyian megöleltek minket. Mondhatom igazán csontropogtató élmény Szilivel ölelkezni. Majd ha ágyba kerülünk a jegyesemmel (a 17. szülinapján térdeltem le elé és kértem meg a kezét) megmaszíroztatom.
- Még csak reggel 7 óra miért mondja mindenki, hogy sokáig aludtunk? Kérdezte Jocó tettetett drámával a hangjában.
- Mintha nem tudnád kuncogott Szilárd. Mindenki hallotta ahogy DD örömet okozott neked valahogy vissza kell adnunk. Tárta szét a kezeit.
YOU ARE READING
Just a Christmas 🔞BL
Romance2023 decemberében indult el az első kihívásunk, és naponta más író történetét osztottam meg,egy antológia keretében. Itt olvasható.