01. Váratlan Üzenet. 1

55 3 0
                                    

Váratlan Üzenet. 1


2023. December 2. 07:20

Chris aznap is korán ébredt, ugyanis az ablakban töltötte a szombat reggeleket.
Na nem azért, mert ablakpucoló, vagy üveges. Egyszerűen minden szombaton ugyanakkor megy kocogni a szomszéd fiú, akit ő az ablakból nyál csorgatva les.
Élvezettel nézi ahogy formás, izmos fenekén feszül a tréning, combján, karján az izmok minden egyes mozdulatnál táncolnak végig .
Ezért képes felkelni és bögrével a kezében ott állni ahogy kora reggel szokásos távjának kezd neki.
Egészen addig , (ami közel egy óra) , míg vissza nem ér és kocog fel a felhajtóra.

-Ne csak bámuld Cris! Menj át és hívd el randizni!

Még most is tisztán hallja fejében elhunyt nővére szavait.
De hiába is a noszogatás, kerítés a lány részéről, mert eddig nem szedte össze a bátorságát. Hiszen kinek is kellene ő.

Amint Set és lélegzetelállító feneke eltűnt szeme elől, a napja, ami nővére nélkül elég unalmas, csak akkor kezdődött.
Nagy sóhajjal hagyta el az ablakot és a nappalit, majd a konyhába indult egy újabb adag kávét inni.
Alig ivott újabb két kortyot az imádott nedűből, az órája jelezte, hogy emal-je jött . Kikerekedett szemmel meredt az apró kijelzőre, hiszen a levél feladója az elhunyt nővére.

-Ez nem lehet! Remegett meg keze, a bögrében lévő kanál idegesítő dallamot, és táncot lejtve.
Azonnal laptopjáért szaladt ellenőrizni ki szórakozik vele.

Feladó :Celia Smith.

-Ez nem lehet! Meredt a képernyő felé, majd könnyeivel küszködve kezdte olvasni az üzenetét.

Drága Cris! Betoji öcsém.

Gondolom már a második adag kávét iszod épp, és nyál csorgatva stírölted Set tényleg formás fenekét.
Ezért is időzítettem neked így az üzenetet, mert a reggeli szeánszaid semmiért sem zavarnám meg.
Tudod, ha nem vitt volna el engem a rák most én is melletted állnék és továbbra is noszogatnálak. Ezért is gondoltam így az első nélkülem töltött karácsony előtt írok neked, hogy kellemesebben teljen az idő, és majd az ünnep . Persze, ha ez lehetséges. Ne sírj kérlek. Szedd össze magad és állj neki a ház díszítésének. Holnap advent első napja, este égjen ám a régi koszorunkon a gyertya!

Ui: Ne csak bámuld! Hívd el randira.

Just a Christmas 🔞BLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora