Jimin már talán általános 8. osztálya óta szerelmes legjobb barátjába Jungkook-ba. Ez nagyon hosszú idő... hiszen már az egyetemmel is végeztek. Kook nem tud róla, sohasem volt bátorsága lépni, hiszen barátja mindig lányokkal mutatkozott csak. Aztán jött a tavaly év vége és minden megváltozott. A nagyobb összekeveredett a szilveszteri buliban egy fiúval. Jimin összetört amikor megtudta, hiszen úgy tűnt, hogy bátortalansága miatt lekésett a férfiról. Buta módon akkor eldöntötte, hogy kerülni fogja Kook-ot. A másik hiába próbált közeledni, mindig hárított és egy idő után már nem keresték egymás társaságát. Amolyan pár szavas haverokká váltak. Persze Jimin azóta is szereti őt. Teljesen úgysem tudják elkerülni egymást, hiszen a legtöbb barátjuk közös... Ez az adventi időszak nem éppen kedvence Jiminnek. Egyedül lenni karácsonykor nem túj jó, de mit tehet, a családja fütyül rá...
- Minie mondtam már, hogy hagyj fel ezzel a hülyeséggel, hogy kerülöd Kookie-t. - pirít rám Félix. - Lassan már egy éve ez megy. Nem gondolod, hogy inkább vallanod kellene neki?
- Cssss... Muszáj ezt itt a kávézóban megbeszélnünk? Nem hiszlek el. Bárki meghallhatja - nézek körbe.
Egyébként a hely Félix-é. Nagyon kis hangulatos, most meg pláne ezzel a karácsonyi díszítéssel. Sokszor gyűlik itt össze a kis baráti társaságunk.
- Ah komolyan meddig akarod ezt folytatni? Talán addig míg nem talál valakit és akkor aztán tényleg fújhatod az egészet. - próbál hatni rám inkább kevesebb, mint több sikerrel.
És ekkor csilingel a kis kávézó ajtaja feletti csengő, ami jelzi, hogy újabb vendég érkezett. Mindketten odakapjuk a fejünket és meglátjuk Őt ...és egy ismeretlen fiút. Hírtelen lever a víz és Félix- re kapom a fejem.
- Én megmondtan! - mondja, majd az érkezők felé fordul. - Héj Kook. - int egyet.- Sziasztok.
- Hello srácok! -jön mosolyogva Jungkok a pulthoz, mögötte az ismeretlennel. - Ő itt Tae az asszisztensem. -mutatja be.
Mosolyt erőltetek magamra és köszönök is nekik, majd amint leülnek a pulthoz Félix már kérdezi is, hogy mit kérnek. Feszengve ülök Kook mellett, észre sem veszem, hogy hozzám beszél, csak, amikor újra a nevemen szólít.
- Föld hívja Jimint...! -hadonászik előttem.
- Bocsi elbambultam, mit mondtál? - térek magamhoz.
- Csak azt kérdeztem, hogy jössz e te is szombaton Jinhez? Amolyan kis karácsony előtti bulit tart. Neked nem szólt még? - kérdezget. - Jön Tae is. Ugye? - néz a fiúra, aki csak bólint egyet.
Nagyszerű...
- Am nem is tudom, nem beszéltem vele mostanában, azt hiszem egy hete említett valamit, de nem emlékszek pontosan. Majd felhívom. - válaszolok neki.
- Mi van veled Minie? Csak nem szerelmes vagy? - vigyorog, de a görbület egyből lefagy a szájáról, mikor ijedten nézek rá. - Te tényleg szerelmes vagy? - döbben meg, és valamiféle kis zavarodottságot is látok szemeiben.
Nem válaszolok, csak bámulok a szemeibe
És átkozom magam, hogy ilyenkor sosem tudok egy frappáns választ sem kinyögni. Mondjuk alatta szívesen nyögnék ...
- Jungkookie, hagyd látod nem szeretne válaszolni. - szólal meg mély hangján a munkatársa, ezzel kizökkentve minket a szemezésből.
- Khmmm... Igen gyere Tae mennünk kell!- Utasítja a másikat kissé ridegen, és már fel is pattan.
-Hé még meg sem ittátok a kévét! - kiált utánuk Lexi, de ők már az ajtón kívül vannak.
- Ebbe meg mi ütött? -nézek kérdőn a pult mögött állóra.
YOU ARE READING
Just a Christmas 🔞BL
Romance2023 decemberében indult el az első kihívásunk, és naponta más író történetét osztottam meg,egy antológia keretében. Itt olvasható.