2K. Meglepetés Rész.

14 3 0
                                    

Fantasztikusak vagytok!
Te is kedves olvasó,
és persze te is drága író, aki részt veszel, ebben a kihívásban.
Nem győzöm megköszönni nektek.

Köszönöm szépen!
Fogadjátok szeretettel
ezt a meglepetés részt.

Waw 2K..❤️

Mamzi ❤️

Ilonka Anna: Forgóajtó



Mark

Magányosan teltek el az ünnepek, és végül egyáltalán nem zavart. Hol a családommal beszélgettem, hol filmet néztem, vagy a videójátékkal játszottam, amit Fern-től kaptam.
Mégis, a legtöbb időt az ismeretlennel töltöttem együtt, még ha nem is volt jelen. Nem tehetek róla, csak rá tudtam gondolni és a mindent felperzselő, forró éjszakánkra.

– Már megint messze jársz – mosolyog rám Danny.

– Csakugyan – pillantok helyes arcára.

– Mi köt le ennyire?

– Csak egy karácsonyi ajándék – felelem félszegen.

– Mesélj, minek lehet örülni ennyire? – érdeklődi – Talán beszerzem magamnak.

– Ez nem olyan dolog – felelem titokzatosan, de szerintem, arcomról mindent le lehet olvasni.

– Nem szeretem, amikor ilyen vagy – duzzogva dől hátra a párnázott ülésen.

Kedves srác, úgy érzem, közeledni szeretne felém.

           
Ezzel sajnos elkésett. Talán, még mielőtt megismertem volna az éjszakai ágymelegítőmet, esélye lett volna. – De ezek után? – Minden egyes porcikáját vele hasonlítom össze, még a mosolyát, szemének csillogását, és hangjának szólamát is.

– Hozhatok még önöknek valamit? – kérdezi a manóruhába öltözött pincérnő.

– Én nem kérek semmit – tolom előre immár üres bögrémet.

Nem olyan régen, még gőzölgött benne a krémes forró csokoládé, amit élvezettel fogyasztottam el.

– Én se kérek, és kérném a számlát.

– Egy pillanat és hozom is.

– Köszönöm, addig megkeresem az illemhelyet – azzal feláll és magamra hagy.

Kotorászni kezdek a zsebemben, egy összegyűrt papírgolyót halászok ki belőle.

      
Kihajtogatom, és immár nem is tudom hanyadjára olvasom el a kézzel írt macskakaparást. „Main street 13." – Sosem felejtelek el! – simogatom a papírt, majd az asztal másik sarkára teszem.

           
Itt hagyom, hátha túl tudok lépni rajta, és nem fogom minden sarkon, minden utcán őt keresni. Szép volt, jó volt, ennyi volt. Tudomásul kell vennem, hogyha akart volna, megkeres, de nem tette. Ő már akkor lezárta, amikor szó nélkül távozott, minden magyarázat vagy akár egy röpke búcsúüzenet nélkül.

           
A pincérnő kihozta a számlát, kifizettem, nem vártam meg, hogy Danny visszaérjen. Még borravalót is hagytam, pedig ebbe még a fogam is belefájdult. Utálok feleslegesen pénzt kiadni, de az illem, az illem.

Just a Christmas 🔞BLWhere stories live. Discover now