2024.December. 13. 17:40
Set íróasztala fölé görnyedve dolgozott , vagy legalább is úgy tett. Teljesen kizárva a háttérben már hetek óta szóló Wham, Last Christmas dalának sokadik feldolgozását. Ugyanis ahányszor meghallja meleg létére is majd elhányná magát.
- Miért csak ezt és Mariah Carey-t játszik ez a szar!? Ki állította össze a dalokat!? A telefon után nyúlt, hogy kérdőre vonja Diát a titkárnőjét . Ámde le is fagyott a mozdulatban, hiszen a dalokért, és úgy mindenért az üzletben aki felelős az ő maga.Két éve üzletvezető a város legnagyobb marketében, és amikor elválalta nem gondolta, hogy ilyen unalmas, monoton, ráadásul nagy felelősség lesz a fiúnak.
Fáradtan dőlt hátra a székben, amikor a számok és betűk összefolytak már előtte.
Majd a mennyezetet kezdte fürkészni, mintha annak bámulása segítene, vagy legalábbis energiával töltené fel.Ha már a feltöltődésnél tartunk... Hirtelen maga elé kapta a karját.
- Mindjárt jön! Szólalt meg jókedvűen amint meglátta mennyi az idő, majd azonnal a vásárlótérbe sietett.
Ugyanis ez a nap fénypontja neki amikor is a szomszéd fiút Chris-t stírölheti. Hiszen olyan szép és cuki.. Nagy sötét szemei, szőkésbarna haja ami bambi szerű arcát keretezi. Alacsony termete, amit simán feltudna kapni és akár a világból is kiszaladni.. Persze csakis vele!Amint kilépett az ajtón máris előtte terem Karry a legidősebb alkalmazott, és míg ő haladt a pénztárak felé az idősebb egyfolytában panaszkodott . Csak a szokásos duma milyen szemtelenek a mai fiatalok.
-Hm. Értem.. Hm.. Rendben Karry. Hmm intézem.
Set érdekfeszítő egy beszélgető partner az tuti ! Bár biztos jobban érdekelné és talán még figyelne is ha az aki kérdezi a szomszéd bambi. Karryt lassan elhagyva valahol a mosószeres sorban, szedte lábait ügyelve rá, hogy véletlenül se fusson össze más beosztottal.
Persze ez nem azért van mert nem figyel rájuk, és e miatt rossz főnök lenne. Egyszerűen ez az ő ideje, minden hétköznap este .
Amint a kasszához ér az újságos polc takarásából várta, majd figyelte ahogy a fiú az üzletbe lép.
Szerencsére nem is kellett sokáig várnia, majd amint megpillantotta a fáradtságnak, kedvetlenségnek már nem is volt nyoma.Pontosan tudta mit vásárol a fiú, melyik sorban és polcnál fog időzni. Mintha amúgy nem azt a márkát venné meg mindig. Mégis szeretett nézelődni.
Persze Set ennek csak örül mert addig ő a sorok között szlalomozva csendben figyelheti.
Hónapok óta tart ezt a platói kapcsolat. És hiába nyaggatja a húga, hogy lépjen hívja el randira, vagy egyszerűen csak beszélgessen vele.
Ő egy beszari alak. Pedig nem az! Egyszerűen csak tudja, hogy gyászol és még abban sem biztos hogy a bambi arcú meleg lenne.Aznap is abban a rövid, csípöjéig érő szövet kabátban volt a fiú. Aminek Set örült is nagyon. Mert így nyál csorgatva legeltethette szemét a vékony mégis izmos lábakon. És nem utolsó sorban a pont a tenyerébe illő formás, kerek tomporon.
Chris már pénztár felé sétált, persze Set három sorral arrébb követte minden lépését és mozdulatát. Annyira el volt foglalva a nadrágot kitöltő kerek fenékkel, hogy a pénztár előtt kombináló Karryt sem vette észre.-Főnök valamit kéne csinálni a kamerákkal.. Kezdett is hozzá az idős asszony, ezzel Set-et ismét megzavarva. És mint már említettem nem bunkó a fiú így felé fordult és a mondandóját hallgatta. - Bejönnek a suhancok és kibontogatják a csokit, chipset... És csak mondta a magáét, eddig már maga sem tudja hányadik alkalommal. Set pedig egyre türelmetlenebb lett.
-Rendben Karry, holnap jöjjön az irodámban és megbeszéljük. Rázta le egy mű mosoly kíséretében. Majd a fiút kezdte keresni szemeivel .
Ahogy megfordult épp a háta mögött állt, és tisztán látta, hogy őt, vagyis a fenekét nézte.
Na ettől aztán oltári jó lett a kedve! Amint a bambi szemével elengedte a fenekét érezve, hogy lebukott. Felemelte a fejét ráemelve döbbent, szégyenlős tekintetét... - Úristen ez a fiú.. Gondolta magában Set amint tekintetük találkozott. Majd lányos zavarában intett neki és elengedett felé egy csábos mosolyt.
A bambi viszont nem intett, vagy mosolygott rá vissza.
Sőt annyira meglepődött, hogy ő menekülőre is fogta,közben egy polcnyi konzervet leborítva..
YOU ARE READING
Just a Christmas 🔞BL
Romance2023 decemberében indult el az első kihívásunk, és naponta más író történetét osztottam meg,egy antológia keretében. Itt olvasható.