KEKECOHAN YANG BERLAKU.
Mata bertentang mata lalu bibirnya mengukirkan senyuman gembira saat melihat wajah itu.
"Tuan Hulk adalah orang yang paling saya percayai didalam hidup saya." Ulas Tengku Lily Camelia tersenyum.
"Beruntung menjadi Tuan Hulk, bukan?." Wajah pria itu dipandang.
"Maksud Tengku Jebat?."
Bibir pria itu mengukirkan senyuman sambil matanya melirik ke arah Tuan Hulk yang sedang berdiri tidak jauh dari tempat mereka berdua duduk.
"Menjadi orang kepercayaan Tengku Lily. Bukan senang untuk membuatkan seorang Tengku Mahkota mempercayai seseorang. Pasti Tuan Hulk mempunyai ciri-ciri yang istimewa." Tengku Lily Camelia pula tersenyum.
"Tuan Hulk telah membuktikannya. Lagi pula, saya yang beruntung kerana mempunyai seorang bodyguard yang sangat berdedikasi dengan tanggungjawab yang diberikan." Mereka berbalas pandangan.
Hatinya merasa sedikit cemburu tatkala melihat kedua-dua mereka saling berbalas senyuman mesra namun, siapalah dirinya jika hendak dibandingkan dengan Tengku Mahkota Andalusiana itu. Tidak wajar seorang bodyguard merasa cemburu terhadap seorang Tengku Mahkota. Lalu, pandangannya dilontarkan ke luar cruise yang sedang bergerak itu. Siapa sahaja yang tidak terpikat dengan gadis itu, secara jujurnya, hatinya terpaut saat pertama kali pertemuan mereka.
Setelah 3 jam melayari perairan Andalusiana yang indah itu, tibalah masa untuk mereka pulang semula ke istana.
"Saya harap Tengku Lily berpuas hati dengan makanan dan juga pemandangan indah sebentar tadi." Tengku Lily Camelia tersenyum. Makanan yang menyelerakan dan pemandangan yang indah itu sangat menggembirakan hatinya, apatah lagi setelah Tuan Hulk yang tiba-tiba sahaja muncul, menjadikan malam itu semakin indah.
"Saya sangat berpuas hati, Tengku Jebat.. Terutamanya dengan makanan yang dihidangkan." Tengku Jebat Aariyaz tersenyum.
"Oh.. ya.. Bukankah Tengku Lily adalah seorang chef?."
YOU ARE READING
CIK TENGKU & TUAN BODYGUARD | OG
FantasiaKisah tentang keluarga Tengku Mustapha yang tinggal di sebuah Negara Espania. Mempunyai seorang puteri tunggal bernama Tengku Lily Camelia, yang nakal dan suka menciptakan keributan dengan selalu melarikan diri dari Istana Seri Aura. Tengku Lily Cam...