Nechápu to, ale snažila jsem se to ignorovat.
Setmělo se a my jsme
tancovaly, tancovaly a tancovaly, opět na Rihannu.„Podívej se na mého brachu..."
říká Gabriela.
„Em co proč?" rozhodně nemám potřebu, na něj koukat.
„Celou dobu na tebe kouká, jak kdyby tě chtěl zabít..".
Podívala jsem se na něj.
seděl na písku mezi ostatníma a hulily trávu, jeho tmavý vlasy mu foukaly do tváře, zatím co svýma zelenohnědýma očima skenoval každý můj krok... Spíš vražedným pohledem.Najednou okolo něj, prošla nějaká Barbie a křiklavým hlasem řekla...
„Ahoj Nikosi!!" a skočila po něm.
„Největší kurva v tomhle zkurveným městě..." řekla Gabriela.
„Chodí spolu?" ptám se.
„Můj brácha? S ní? Hahh ne, spíš ji má jen tak jednou za dva měsíce, jako každou jinou pro zábavu" řekla.V tom si na něj sedla, on ji chytil za pás a začali se líbat.
Šlo vidět, že v tom nejsou city. Něco jako v tom pornu.My dál tancovaly.
Co jsem tak zaslechla bylo :
„Nikosi ta kurva je nějak moc sexy".
„Cože jseš blázen?" odpověděl jim. „Neříkej, že tě ty její kozy a ta prdel nepřitahuje".
„Běžte do prdele..." řekl jim.
„Emmhm zlato, dneska jseš jenom můj..." řekla mu ta Barbie a začala ho opět líbat.Tancovaly jsme dál a dál a mě skenoval dál a dál, dokud mě Mike ano opět Mike nepřehodil přes rameno a neběžel s semnou do vody.
„Miku tentokrát tě opravdu zabiju!"
vykřikla jsem na něj, dokud jsem nebyla ponořená v moři.Vynořila jsem se z vody a viděla, jak na mě ten kokot čumí, mezitím co ho ta pizda líbe na krku.
Tentokrát to byl jiný pohled.
Nedokázala jsem ho ale určit... Nasranost, žárlivost, nenávist.... Nevím a je mi to celkem u prdele.Ani jsem si nevšimla, že mě v tom Mike drží za boky a má mě k sobě přilepenou. Odrhla jsem ho od sebe a šla co nejrychleji za Gabrielou. „Tohle už přehání..." řekla jsem. „Bude do tebe dělat, dokud nebude mít tvou pozornost" řekla, já přeotočila oči a dala si pivo.
Šly jsme si sednout na deku.
Gabriely brácha si sundal tričko a šel s jeho bandou do vody.Skočil zaplaval si a vyšel.
Viděla jsem, jak mu po jeho vyrýsovaných břišácích teče slaná voda od moře. Holky by vraždily, aby si mohly jen šáhnout.
Wtf co to melu?....
Dále se nic moc nedělo... Udělal se oheň, už svítil měsíc společně s hvězdami, pilo se pivo, tráva smrděla z každého rohu, ale tentokrát na mou duši, na psí uši jsem nehulila... A povídaly jsme si s holkama.
Ten kokot, byl hned vedle s tou píštalkou a líbali se.
Nic jiného se nedělo... Někdy to už vypadalo, že se na to vysere a rovnou ji tam pojebe a někdy ji jen s otevřenýma očima líbal, čuměl na mě a ukazoval mi fakáče. Ten je opravdu neskutečný.„Hele ségra neměla bys už jít?" zařval na Gabrielu.
„A co ti je do toho, jak dlouho tu jsem?"
odpověděla mu.
„Víš, taky hned teď můžu zavolat rodičům, žes hulila..." řekl.
„No počkat, počkat tys také hulil..." řekla mu nechápavě.
„Mně je narozdíl od tebe skoro dvacet, prcku...Takže běž, než začnu volat".Zatím co se tam dohadovali, si ke mě sedl Mike.
„Hey, nepřehnal jsem to v té vodě?"
ptá se.„Jo přehnal..." řekla jsem rovnou.
„Dobře, omlouvám se..." řekl.„Hele Elen, já už jdu domů, jde-" chtěla říct: „Jdeš s semnou?". Místo toho řekla „Vidím že se bavíte, tak se zítra uvidíme, pá" řekla a šla a sní celá její banda.
„Počkat co?" řekla jsem.
„Zůstaň tu s semnou chvíli" prosí mě Mike.
„Nemůžu, už půjdu..."
říkám.
V tom jsem si všimla, jak na nás ten idiot opět čumí. Ona už s ním nebyla, byli tam s ním jen kluci.
Co jsem tak zaslechla, řekla mu ať pak přijde k ní.
„Víš co? Proč bych nemohla" říkám.
On se usmál.
„Počkej tady..." řekl a šel nám pro poslední piva.
„Na vem si" dal mi.
„Děkuji...".
„Jak se ti tu vůbec líbí?" ptá se.
„Emm jo dobrý..." říkám.
„Jo, tak to to je fajn..."Takhle jsme si povídali asi půl hodin. Mike je opravdu divný a nudný člověk.
„Už půjdu domů" říkám.
„Dobře..." řekl.
Nenápadné se mi začal koukat na rty a pomalu se přibližovat.
„Miku co to děláš?" říkám.
Začal mě lehce líbat, samozřejmě jsem vůbec nespolupracovala... Přimáčknul si mě k sobě a začal mě vyloženě sát... Snažila jsem se ho od sebe odtrhnout, ale měl strašnou sílu.
„Em Miku nech mě kurva!" snažím se říct. On mě však začal ošahávat a začal ještě víc.
„Miku!" říkám.
Nechtěl vůbec přestat, byl na mě přisatý a mačkal mi prsa a boky.
Modlila jsem se ať přestane... Z boků mi začal sjíždět k rozkroku.Prosím pomocte mi kdokoliv... !
Jediná věc, co jsem si říkala v hlavě.Najednou do něj ten kokot plnou sílou strčil a on letěl pomalu k moři.
„Řekla ať ji necháš být!" zařval na něj a šel ke mně.
Čápl mě i moje věci a táhl mě někam za strom.
Pohled, jakým se na mě podíval nejde popsat. Možná ano, jedním slovem nenávist.
Šel ke mě tak blízko, že jsem byla zády přimáčknutá ke stromu.
„Okamžitě mě pusť ty kokote!"
řekla jsem zvýšeným hlasem.
„Moc si teď nemysli... Udělal jsem to, jinak by mě ségra zabila" řekl namyšleným hlasem.
„Nikdo se tě neprosil!" zvýšeným hlasem řeknu.
„Ty malá nevděčná mrcho!Nebýt tu, tak už možná léžíš tady někde za stromem s tím, že je ten tvůj krásný kamarád v tobě, tak drž kurva hubu!" tentokrát řekl zvýšeným hlasem on.
„Říkám ti naposledy, pusť mě!" řekla jsem a začalo se mi slzet v očích.Šel dál a konečně mě pustil.
Já se začala oblékat, zatím co on stále čuměl.
„Co kurva čumíš?!" řekla jsem a tentokrát, už mi tekly slzy po tváři.
On nic neřekl, v pohodě čuměl dál.
Mám takovou chuť ho zabít!Já se sebrala a šla, celou cestu jsem opět probrečela.
ČTEŠ
They Dont Know - That We Know You Are Mine
RomanceMalá, drzá, s dlouhýma vlasama...podle něho taky šestnácti léty satan, nebo také princezna. Holka, o který každý kluk sní, dokuď nepozná její drzé chování. On kluk, po kterým by holky zabíjely, dokud nezjistí, že je měl jen na jednu noc. No vždyť...