Kontroluj Se

1.9K 56 13
                                    

Nikos

Vždyť si na tebe jen sedla, Nikosi klid.... Klid.

Stanu z kruhu, ten ďábel šel zpět na své místo a hrála dál.
„Nikosi ty už nehr- O můj bože! Nikosovi se z Elen postavil!!!" řekla další blbá kráva. Byla taky zhulená, jako všichni tady.

Jen jsem se úšklíbl a šel klidnit hormony. Skočil jsem do bazénu, no co... Nikdo v něm není.

Jen by mě zajímalo, kde je moje blbá ségra...

Elen

Nevím, jestli tohle je realita nebo sen....Ale ten pocit je k nezaplacení.

Všichni kluci mě tahají tancovat, šahají na mě a bla bla bla.
Normálně bych je už zabila, ale na tohle jsem moc zhulená.

Taky by mě zajímalo, kde je Gabriela.
Asi je někde s Natem.
Šla jsem sem kvůli ní a ona tu ani není.

Tak deset minut zpátky mi volala Gabriela.
Říkala, že se strašně moc omlouvá, že ji vzal ten Nate nebo jak se jmenuje na nějaké jeho výjimečné místo...

Ani nevím s kým se tu bavím a kolik jsem toho vypila. Asi budu mít otravu krve...

Zatím co ten idiot, už skoro vyhnal všechny lidi, jelikož jsou tři hodiny ráno ...

Jsem na stole? Já tancuji?
Okey tancuji dál.
Všichni jeho kamarádi mi tleskají, pískají a řvou na mě svlékni se?
To už přehání...

„Lukasi vypni už ty písničky!" zařve na jeho kámoše, kterýmu je to u prdele a dělá vše proto, aby měl pohled na mé nahé tělo.
Prosím zakažte mi trávu a alkohol.

Hahhh no jasně, to je skvělý nápad.
Snažím se si rozvázat šňůry od plavek.

Došel ke stolu, vidím jak na mě ten idiot kouká.
Vztek, žárlivost, agrese? Neumím tu emoci popsat.
Z toho pohledu do jeho očí se mi začala motat hlava.

Jen tak jsem se to snažila rozchodit.
Elen... Neodpadávaj. Elen!!! Jseš hluchá??!!
Pozdě, odpadla jsem.

....

Otevřu oči.

Jsem v nějakým pokoji, kde fo vypadá jak u 13letého kluka.

Na sobě mám plavky.

Eleno!!!! Kolikrát ti budu říkat, že už nikdy nebudeš kouřit trávu?!!!

Co se to ze mě stává?Tohle nejsem já.

Přemýšlím a najednou ho vidím ve dveří od pokoje.

Má omotaný ručník okolo pasu a z vlasů mu tečou kapky vody které setkají po jeho vypracovaném těle. Po jeho určitě bezvýznamných tetování...

Panebože Elen!!! Co to s tebou je? Vždyť je zo největší kokot na světě, kontroluj se!!kontroluj!!!

„Mám si ten ručník sundat?"
debilně se zeptá.
„Co se včera zase stalo?!" rovnou se ptám.
„Nedělej, že si to zase nepamatuješ..."
řekne.
„Ale já si to fakt nepamatuji"
řeknu „Přišla jsem, Gabriela tu skoro nebyla...Byla jsem a holkama v bazénu, hrály jsme flašku...".
Přitom se na mě tím jeho úsměvem usměje.

Co nechápu?
Kurva. Ne ne ne, to je jen sen... To se nestalo. Proč bych si na něj sedla a-
Kurva, už nikdy nepiji.

„Nic to neznamenalo! Byl to úkol"
„Vidíš jak si pamatuješ..." řekne a v tom si zarazím polštář do obličeje. Co to kurva furt dělám?

Mezitím co on na sebe hodil kratasy... Já zůstala stále v postely. Seděla jsem a přemýšlela... Co to kurva furt udělala.

Najendou u mě stojí... přejede mi prstem po rtech...
Sedne si, ani nevím jakým pohybem se dostane k mému krku a začne ho líbat.
Elen,... Elen..., zabraň mu kurva!!!
Z krku sjede na poprsí a lehce si mě položí.
Dostává se dolů víc a víc...
Penobože pomoct.

Proč na něj tak reaguji???
Proč mám své ruce zaryté v jeho vlasech?? proč dýchám tak nahlas??? proč se nebráním???
„Prosím,... Prosím" chtěla jsem říct aby přestal.
„Prosíš abych začal?" řekne s naprostým úsměvem.
Oh můj bože, takový úsměv se jen tak nenajde...co to meleš??

„Emhm Nikosi... Vaši přejeli..." řekne jeho kamarád z dveří a zavře...Ani neví jak mu jsem vděčná, teda alespoň na pět vteřin byla...

Neoblékl si triko, nešel okamžitě pryč, nenechal mě napokoji... Zkrátka neudělal nic podobného.

Stejným způsobem, jakým se dostal skoro k mému rozkroku se opět dostal k mému krku.
Než se k němu dostal, naprosto slíbal mé tělo.
Dával mi na něj dravé polibky, než se mi podíval do tváře...
Ty jeho oči...
Vypadá to, že mě políbí.
Kouká se mi na rty, panebože Elen!!! Nenech se kurva!!

Když už se dotýkal mých rtů a já blbá toužila po puse, od toho nejvíc arogantního, namyšlenýho a nejodpornějšího člověka... Tak se zasmál. Cítila jsem jeho úsměv, dotýkal se mých rtů... Odtáhne se, přetáhne si přes sebe triko, věnuje mi poslední svůj pohled a odejde.

Eleno, já ti říkala kontroluj se!!!

Omluvám se, ze nevychází části...
Řeším sama svoje lovestory😂😂takže mě chápejte, neměla jsem náladu.

Hrozně moc děkuji za vše... Za komenty, za hvězdy, za shlédnutí... Za vše!!!

Miluji vás ❤️‍🩹🫶🏼

They Dont Know - That We Know You Are MineKde žijí příběhy. Začni objevovat