„Elen no tak, musíš jít!!" přemlouvá mě Gabriela, když ji říkám, že nikam na party nejdu.
„No tak, klidně nepí... Prostě přijď, prosím "
bručí mi do telefonu.
„Ne Gabrielo, prostě ne" říkám ji stále dokola, už asi po padesátý.
„No tak, co mám udělat abys šla?"
ptá se.
„Necpat mi alkohol a žádnou drogu..."
nevím, co na tom pořád nechápe.
„Dobře, žádný chlast, žádná droga jen písničky, ty, já a můj přítel a dalších sto lidí..."
utahuje si ze mě.
„No nevím, promyslím to..."
možná.
„No dobře, tak v deset přijď.... Já jdu vše připravit"
radostně řekne a ukončí hovor.To je to, co nás Gabriela bude pravděpodobně nejvíc nesnášet.
Vždy vás přesvědčí.Miluji ten pocit prázdnin i když, mi nějak škola zásadně nevadí.
Prostě se cítím, že nemám žádné problémy.Je pět hodin ale jsem strašně unavená a mám hlad.
Šla jsem poprosit kuchařku, ať mi udělá palačinky. Nevím proč, mám na ně prostě chuť.
Samozřejmě mi je šla udělat.„Dobrou chuť slečno Elen"
řekne, když položí talíř s palačinkamy přede mě.
„Děkuji..." řeknu a začnu jíst.
„Chutná ti??" řekne táta.
„Ahoj tati!!"
pozdravím ho.
„Ahoj" řekne a dá mi pusu na tvář.
„Tati?..." chci se zeptat na tu párty.
„Elen?..." čeká na otázku.
„Mužu dnes večer ke Gabriela, při nejhorším u ní přespím"
„Opět?" moc nadšeně nevypadá.
„Prosím, oslavuje konec školního roku... Přísahám, že pít nebudu"
udělám na něj psí oči a vždy to zabere.
„No dobře, ale zítra tě chci vidět doma a jestli ty dvě vaše hlasy si usmyslý, že u sebe chcete spát ještě jeden den, aspoň se ozvi!"
Přikáže s úsměvem na tváří.
„Dobře...".No byly výborné ale snědla jsem jen jednu.
Šla jsem si vyčistit pleť, zuby a udělala jsem si opět rutinu na mé kudrnaté vlasy a dala je do čepky na spaní. Jdu totiž spát.
Skočila jsem do postele, otevřela balkón dokořán, nastavila budík na půl osmé večer... Jelikož jdu na tu párty a šla spát.
....
Achhh neee!!!!
Vůbec se mi nikam nechce.Sotva jsem stala z postele a šla si opláchnout obličej studenou vodou.
Panebože, ani nevím co na sebe.Asi po hodině jsem vybrala co na sebe.
Pak už se jen nalíčila atd a šla.Děkuji za všechny hlasy a komentáře 💋💋tato část je krátká, jelikož mi do toho něco vlezlo ale některým z vás jsme slíbila, že něco napíšu... Takže tady to je, omlouvám se.
ČTEŠ
They Dont Know - That We Know You Are Mine
Storie d'amoreMalá, drzá, s dlouhýma vlasama...podle něho taky šestnácti léty satan, nebo také princezna. Holka, o který každý kluk sní, dokuď nepozná její drzé chování. On kluk, po kterým by holky zabíjely, dokud nezjistí, že je měl jen na jednu noc. No vždyť...