Další Den Ve Škole

1.5K 39 0
                                    

Je pondělí ráno, což znamená škola.
Konečně poslední tři týdny a je po škole.

Jako každé ráno, do každé Anglické školy, jsem si vzala tu otravně krátkou sukni, košili, podkolenky a školní boty. Zkráceně, školní uniforma.

Nechápu, proč jsou ty sukně tak krátké. Předchozí škole, jsem ji měla až ke kolenům.
Dobře...možná to vypadalo divně, ale nemusela jsem poslouchat ty nechutný poznámky.

možná to vypadalo divně, ale nemusela jsem poslouchat ty nechutný poznámky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tentokrát, jsem nezaspala a dolů sešla na čas.

U stolu seděla Dominika a cpala se snídaní, kterou nám kuchaři naservýrovali.

Táta ani panenka hrůzy tu nebyli.

„Ahoj zlato, jak je ti?! " hned řekla, když mě viděla, jak si nálevám pomerančový džus.
„Jo lépe, byla to jen slabá chvilka..."...
„Dobře, tak potom se uvidíme..." řekla jsem, vzala si tašku a šla.

Vystupuji z auta s tím, že mám před sebou celý týden. Super...

Když už jsem byla ve škole, šla jsem si dát věci do skříňky a šla rovnou do třídy...

Už vlastně jen nejspíš budem opakovat a známkovat mě, nemá cenu.
Takže, budou čerpat známky z mé předchozí školy.

Celou hodinu, jsem přemýšlela nad včerejšekem.
Mám v hlavě jednu a tu samou větu.
„Hodná holka" co si o sobě kurva myslí?

....

„No a ráno jsem se probudila, půjčila si jeho věci, protože mé byly údajně zblitý a šla domů..." dořekla jsem poslední větu, z mého krásného příběhu.

Gabriela na mě jen koukala s otevřenou pusou.
„A byl sexy?" dodala.
Teď jsem na ní koukala já.
„Gabrielo!" řekla jsem zvýšeným hlasem. „Takže byl totálně sexy!" smála se mi.
„Nevím, byla jsem zhulená a nějak jsem si ho ani neprohlížela" řekla jsem. „Můj dementní brácha si v pátek taky prý někoho vezl k sobě, prej do byla nějaká děvka, která si neviděla do huby" řekla a v tom, nám zvonilo na hodinu.

They Dont Know - That We Know You Are MineKde žijí příběhy. Začni objevovat