Nikos Se O To Přece Postaral

1K 66 32
                                    

Nikos

Nejspíš toho budu zítra litovat... Ale jediný, co teď chci, je ji čistě a jednoduše cítit, takže mě to nezajímá.

Nohy má obmotané okolo mého pasu, ruce okolo mého krku a je zády ke dveřím.
Šaty ji vyjely nahoru.
Kurva, budu mít problém se s tím, udržet.

S těma jejíma velikýma, černýma očima, se na mě podívá tak nevinným pohledem.
Bože!! Celá je tak nevinná.

Potom mi poděkuje, že já byl ten, kdo ji odpanil rty.

Rukou ji lehce chytnu za čelist a prstma krom palce, jí prorazím do vlasů.

Zbylým palcem, ji projedu rty a navážu na ně kontakt...
Okamžitě naváže kontakt na mé rty také...

Poté se mi opět koukne do očí a ja jí,

přitisknu rty k těm jejím a začnu ji darovat lehké polibky.

Panebože, má tak sametové a plné rty!!!

Okamžitě spolupracuje.
Ještě aby ne, byl by hřích odmítnout.

Její ruce vjedou do mých vlasů a trochu za ně popotahá.
Kurva. Je to tak atraktivní...
Usměji se pusou do tý její a ona to ucítí.

Něžné polibky přešly na ty, kdy oba lapete po dechu.

Ohh bože chci ji celou...

Jsem jen tak na mól, nebo to, že se jen líbem je žhavější, než všechny mé erotické vzpomínky?

Rukou, kterou jsem ji držel čelist, se chci dostat přes šaty ke konci jejich zad... Jakmile začnu, odtáhne se od mé pusy.

Celá udýchaná s neteklýmy a rudýmy rty, udýchaně řekne
„Nikosi, nemůžem...".
„Psss"
zabručím ji na to a opět se k ní přitisknu.

Svou ruku umístím přesně tam, kam jsem chtěl a prstma ji lehce hladím.

Tuhletu úžasnou chvilku, mi totiž nezkazí to, že to je dobrá kamarádka mé ségry.

Přísahám, že to je svatý anděl.
Vlastně beru zpátky, momentálně to je totálně žhavý ďábel.

Jendou rukou, si mě držela okolo krku a druhou si mě tentokrát za čelist držela ona, s čím si mě k sobě ještě víc přitahovala.

Ohh bože můj!!!

„No tak!!"
zamumlá mi do rtů.
Úsměv v našich polibcích, je moje odpověď.

Lehce ji skousnu spodní ret a líbu ji dál.

„Myslím to vážně!!"
řekne, když se opět odtáhne.
„Jo, co přesně? Že tě určitě nevzrušuju?"
odpovím při čemž, si teď podávám její krk.

Ihned začne vzdychat... To je to co miluji, přesně tímhle mi dává najevo, že mám pokračovat.

Teda, aspoň jsem si to myslel, dokud ze mě nezeskočila a šaty si hned natáhla víc dolů.

Bokama ji k sobě zpět přitáhnu, když už, si šla pro kabelku k posteli a přimáčknu ji ke dveřím.

Ten její pohled, když se na mě ze zdola kouká OHH BOŽE... Ty její rty mi nestačily.

They Dont Know - That We Know You Are MineKde žijí příběhy. Začni objevovat