Uběhl kus nějaké doby a já začala hledat Gabrielu, protože se celý ty dvě hodiny, co jsem tu byla sama neukázala.
Zkusila jsem se podívat, do jejího pokoje.
Hádejte co? mezitím co já přišla, jelikož mě tak přemlouvala... Ona se tam s jejím klukem, který už ani nevím, jak se jmenuje uspokojovala.Okamžitě jsem jim zavřela dveře a šla zpátky dolů.
Už skoro všichni odešli, nejspíš půjdu také.
Hledala jsem svou kabelku, abych mohla jít.„Elen omluvám se, opravdu se omluvám...Už jsme strašně unavení a jdem spát“
omlouvá se mi Gabriela, která zrovna leze schody dolů.„To je v pohodě, já najdu kabelku a jdu domů... Všichni už stejně šli“
řeknu, kdyz je sejde.
„Dobře, fakt promiň...“
stále se omlouvá.
„Říkám v pohodě, už běž ať na tebe nečeká dlouho“
řeknu a ona se usměje.
„No dobře, tak pá“
loučí se, když běží po schodech do svého pokoje zpátky.Asi po deseti minutách, stálého hledání, jsem ji nenašla. Prostě nenašla.
To je nenormální, nejvíc jsem tu nechtěla být a jdu jako poslední domů.On už ani není v dolním patře.
Šla jsem hledat do kuchyně, tam taky nebyla... V tom si vzpomenu, že jsem byla na záchodě, kde jsem si ji nechala.
Okamžitě si pro ní nahoru dojdu.
Děláš si ze mě srandu... Kde kurva je?!
Totiž v koupelně taky není.
Měla jsem v ní telefon a potřebné doklady.Kouknu do zrcadla celá zamyšlená.
Co když mi ji někdo vzal?
Jdu z koupelny a vidím, že dveře od pokoje s lepkou jsou otevřené.
Nakouknu do něj a vidím Nikose. Sedí na posteli a drží mou kabelku.
Tak tady je.„Dáš mi jí?“
řeknu, když k němu jdu.
Okamžitě jak mě vidí, se mu rozjasní oči.Dojdu k němu...
I když sedí a já jsem ta, která stojí je tak o dva centimetry menší, než já.
Podívá se na mě těma jeho zelenohnědýma očima a řekne
„Myslel jsem, žes už šla...“.„No očividně ne...Hele spěchám domů, mohl bys mi jí dát?“
Začne se mi koukat na rty a do očí a zase na rty a teď zase pohled do očí... Ohh bože to mi nedělej.„Nikosi, musím domů dej mi ji...“
říkám ale on neposlouchá „Nikosi halo, musím domů!!“.Natáhnu se pro tu kabelku, ale on se napře lehce dozádu a kabelku i se mnou k sobě přitáhne.
„Ale nemusíš...“
na to řekne.„Kurva...“
zaknučím když na něj tím přitáhnutím spadnu.Opět si mi zadívá na rty a usměje se.
Opravdu se bojim, co začne dělat.
Mé nohy si nastaví tak, abych na něm obkročmo seděla.
Když je napitý, má snad ještě větší sílu.
Mé šaty se mi pomalu a jistě vyzvednou nahoru.Jednou rukou drtí můj bok a druhou mě drží za pas.
„Nikosi!!..“
chci říct aby přestal.Vůbec neposlouchá co říkám.
Na to se mi přísaje ke krku a začne mi dávat vyloženě nenasytně hladový polibky na krk.
„O můj bože Nikosi!!!“
Elen, Elen!!!
Je opilý, zítra toho bude litovat.
Elen sakra zabraň mu!!Byly dravé a pomalé, sem tam pokusoval můj krk a já mu v tom nemohla zabránit.
Ne, že bych nemohla... Kdybych opravdu chtěla, přestal by.
On však moc dobře věděl, že to aby přestal nechci víc, než aby přestal.Kurva. Co to je?
Začnu vzdychat, totiž nedá se nevzdychat, když vám někdo začne nasávat kůži...Jen prosím, ať z toho není cucflek.„Prosím...Prosím...“
udýcháním řeknu ani nevím, proč prosím.Proč mě tak moc vzrušuje?
Mé prsty okamžitě vystřelily do jeho vlasů a on si mě otočil přesně o 360°...
Takže teď ne něm nesedím ale ležím na posteli a nohy mám obmotané okolo jeho pasu, zatím co on je nademnou.
Pokračuje v tom co dělal, akorát ho teď zajímá mé poprsí.
Cítím ho po celém těle.
Dýchám tak nahlas... Kurva Gabriela!!!
„Musím domů Nikosi...-“ vzdechnu, jelikož vůbec nepřestává v tom, co dělá.
„-A Gabriela je hned vedle“
dořeknu a znova vydechnu.Nato mě chytne opět jendou rukou okolo pasu, druhou za bok a i semnou se zvedne a jde zavřít dveře.
Nohy mám obmotané okolo jeho pasu a ruce okolo jeho krku, ale i kdybych neměla, nepustil by mě.
Dveře zavře, společně s tím i zamkne a na to mě k ním zády přitiskne.
Mám šaty, které mi okamžitě vylezly nahoru.........
Pokračování tohoto partu vyjde, teď abych řekla pravdu nevím kdy... Ale já se moc omluvám, jsem unavená, takže to prostě takhle rozděluji.... Snad mě pochopíte MILUJU UUU VÁS💗💗
ČTEŠ
They Dont Know - That We Know You Are Mine
RomanceMalá, drzá, s dlouhýma vlasama...podle něho taky šestnácti léty satan, nebo také princezna. Holka, o který každý kluk sní, dokuď nepozná její drzé chování. On kluk, po kterým by holky zabíjely, dokud nezjistí, že je měl jen na jednu noc. No vždyť...