Nikos
Čekala, že nastoupíme do auta a pojedem s mojí láskou bmw e36... Dokud jsem neřekl, že jedem na mé motorce.
Ano mám i motorku.
„Dělej nebo můžeš jít také pěšky !!“
zdůrazním hlas.
„A kdo se ti jako prosí?! Klidně půjdu sama!“ křikne.Mračí se a přitom vypadá tak sexy...
Tak moc ji nesnáším, ale narději bych jí přimáčkl ke zdi, slíbal každou část jejího těla a zbytek raději vědět nechtějte...Svině jedna zákeřná.Máma nás vidí ze zahrady... Přimáčknu si ji pasem k sobě a její ruce hodím za můj krk.
„Máma nás vidí...“ šeptnu ji do ucha.
„Okamžitě mě pusť...“ šeptne na zpátek a snaží se odtrhnout.
Dam ji něžný polibek za ucho a svou rukou jí chytnu za stehna.
Na to se i své ruce uvolní a stěží začne dýchat.Má poměrně veliká stehna, na to že je tak hubenoučká... Je to kurva atraktivní.
Prdel a kozy u ní taky nezklamaly.Vlastně je to satan v těle holky, která by mohla dělat pornoherečku.
Byla by přímo pornomodelka.Naše oči se střetnou. Ty její tmavé, veliké oči... Ohh bože.
Její ústa jsou pootevřená.
Má tak plné a rudé rty... Zvláštní, nikdy jsem neviděl někoho kdo má v horním rtu pihu.Nejraději bych ji jí vykousnul.
Všimla si, že ji koukám na rty... Udělá to samé.
To mě poserte, ta děvka se kousla do rtu.Zasměji se mým neodolatelným úsměvem a řeknu...
„Udělej to...“.Vím jak to chodí s holkama a znám jejich gesta....
Když se ti kouká na rty a k tomu se do těch svých kousne, jasná věc... Chce ty tvoje ochutnat.„Co meleš?“ řekne když si všímne, že máma už nekouká a odtrhne se.
Už se otáčela a chtěla jít, když zahromilo a ona poskočila...
Nejspíš bude pršet, není moc hezké počasí.
„Copa? Bojíš se?“
smeju se ji.
„Nesměj se... Odvezeš mě teda?“
najednou je archanděl.
„Vždyť dokážeš jít po svých ne?“
odvezu ji, to je jasný...Je takový blázen, že by dokázala někoho zastavit. Chci ji jen vidět nasranou.
„No začali mě nějak bolet nohy, tak mi dej tu zkurvenou helmu a pojeď... Prosím“
řekne. Je to psychopatka.Zasměji se...Přitáhnu si ji opět k sobě, cítím jak se její kozy mačkají na mé tělo.
Dám ji na hlavu helmu a vyřizuji účty...
„Jen aby bylo jasno... Nebude to zadara puso...“.
Ona jen nechápajcím výrazem kouká, nejspíš si vzpomněla na všechny zplátky z minulejška.Sednu na motorku a ona hned za mě... Nejspíš jede po prvé, hned mě chytla okolo pasu.
„No tak princezno... Udusíš mě“
řeknu a na to trochu uvolní stisk....Děkuji moc za vše ...Je to krátká část a ani ne nějak zajímavá, tak doufám, že alespoň trochu pobaví 😽
ČTEŠ
They Dont Know - That We Know You Are Mine
RomanceMalá, drzá, s dlouhýma vlasama...podle něho taky šestnácti léty satan, nebo také princezna. Holka, o který každý kluk sní, dokuď nepozná její drzé chování. On kluk, po kterým by holky zabíjely, dokud nezjistí, že je měl jen na jednu noc. No vždyť...