Proč Se Mi Zdají O Něm Sny

1.6K 37 7
                                    

Přijdu domů, táta není doma.
No mám ještě dost času, se ho na tu párty zeptat. Nechce se mi tam... Možná vám přijde, že jsem celkem extrovert ale vlastně já nikdy předtím s nikým ven nechodila.
Na žádné párty, přespávání a já nevím co všechno. Je to pro mě celkem nový.

Jelikož, jsem strašně unavená, šla jsem se převléct, lehnout a spát.

....

Sedím opřená na pračce, zatím co on je u mě tak blízko.
Jsem v mé školní uniformě.

On má jen omotaný ručník kolem pasu a z vlasů mu kapou kapky vody, které dopadají na má stehna.

Začne mi dávat něžné pusy na krk, přesně na ta místa, které jsem měla zarudlé.
Mé knoflíky od košile si začne rozdělávat, tím si vytvoří nová místa na líbání.
Užívá si pohled na mé tvrdé bradavky, které jdou vidět i přes mou podprsenku. Od poprsí putuje dolů dál a dál. Mám husinu po celém těle.

Vrhne se na má stehna, která začne líbat. Rukama si je roztáhne a bližší se blíž a blíž k mému rozkroku, než ho začne víc než líbat.

Kurva co to bylo za sen?!!
Probudím se, vystřelím do sedu a třikrát se z hluboka nadechnu.

Hrabe mi? Proč se mi o něm kurva zdají sny?!

Spala jsem od čtyř do osmy?!

Táta už musí být doma...
Potom snu, už se mi o takovým někam nechce dvakrát víc.

V tom mi volá Gabriela...
„Tak co, už se začínáš připravovat?“
hned řekne.
„Ještě jsem se ani nezeptala táty...“
„Cože? Honem holka, běž se zeptat!“
„Opravdu musím přít?“  ptám se.
„Ano, brácha pozve hromadu lidí a ty svý kamarády... Nechci tam být sama, prosím!!“  řekne a zavěsí.
„Dobře...“
„Dobře a vem si i plavky, půjdem do k nám bazénu...“ řekne a závěsí.

No tak tam hold musím.

„Ahoj tati...“  zdravím tátu.
„Ahoj zlato, co pa potřebuješ?“
opět se rovnou ptá.
„Vím, že jsem byla včera u Gabriely ale mohla bych k ní i dnes?“ ptám se.
„A co budete dělat?“ ptá se.
„Nevím, nejspíš zapnem nějaký ten film...“ nerada lžu ale když řeknu, že to bude nějaká party, nikam mě nepustí.
„No dobře...“










They Dont Know - That We Know You Are MineKde žijí příběhy. Začni objevovat