Hurá. Táta mi to dovolil s tím, že zítra budu někam muset jít. To nevím ještě kam, ale nevadí.
Dokončily jsme tu báseň, nejspíš v půl jedenácté večer.
A dále se najedly, usmažily jsme si palačinky.
Jsem celá zalepená.„Emm Elen tady máš věci, běž se vykoupat...Pokud chceš" řekla mi Gabriela a dala mi nějaké oblečení.
Nějaké strašně krátké černé kraťasy a tílko.
„Dobře...Můžu si dát někam nabít telefon?" ptám se.
„Jo támhle...".
Odložila jsem věci, vzala telefon strčila ho do zásuvky a šla.Chci jít do koupelny, která je mimochodem naproti komu jinému než jemu.
Koupu se.
Přímo vařící kapky vody, tečou po mé nasnědlé kůži a mě to vzrušuje více než orgasmus, který jsem ani nikdy neměla.Miluju pocit čistoty!
Vyjdu ze sprchy, omotám se ručníkem tak aby nebylo vidět poprsí ani nic jiného, než nohy a ruce...Hledám věci, ale nevidím je. Zapomněla jsem si je v pokoji, sakra!
Otevřu dveře, že si jdu pro ně a do něčeho narážím... Co to je? Otevřu oči a vidím-Co to je?
Vypadá to, jako kousek vypracovaného těla nad hrudníkem. Kurva.
Nadzvednu hlavu a vidím-Panebože proč!?
Byl to on, stál tam ve dveří bez trička.„Takže tobě to nestačilo?"
řekl.
„Nech mě projít!" řeknu.
Opřel se rukama o futra dveří a provokativně se smál.
Skenoval mě od hlavy až k patě a hledal způsoby, jak vidět i něco jiného.
„Nech mě ty bestie!" křiknu.
On se směje dál...Zatím co nasadí vážnou tvář, mi zaboří dva prsty do ručníku mezi prsa a přitáhne si mě tak k sobě.
Začal se mi zrychlovat dech, cítila jsem, že ve mě něco vyloženě hoří.
Jednou rukou mi držel bok a otočil si mě zády k futru...Prstem mi začal lehce šahat, na zarudlé místa na mém krku, až se přesunul na mé rty, které lehce přejel prstem...Z rtů, přešel na můj řetízek který si omotal okolo prstu, zatím co mi z vlasů padaly kapky vody.
„Můžu pokračovat?" zeptal se mě.
„Ne... Co si o sobě sakra myslíš!?" řeknu a vlepím mu jednu a jdu si rychle pro věci, než sem přijde Gabriela.Děkuji za všechna zhlédnutí, hlasování a komentáře!Vím, že jich není moc ale díky vám můžu rozšířit své zájmy.
Mimochodem, napište mi prosím, jak by se měl Nikos dál chovat?Jinak tuhle část, jsem psala na rychlo v autě, proto se v ní nic moc neděje.
ČTEŠ
They Dont Know - That We Know You Are Mine
RomanceMalá, drzá, s dlouhýma vlasama...podle něho taky šestnácti léty satan, nebo také princezna. Holka, o který každý kluk sní, dokuď nepozná její drzé chování. On kluk, po kterým by holky zabíjely, dokud nezjistí, že je měl jen na jednu noc. No vždyť...