Elen... Elen

1.3K 39 9
                                    

Jsem na cestě ke Gabriele.
Na sobě mám tmavé krátké šaty, které mi upínají postavu.

Na sobě mám tmavé krátké šaty, které mi upínají postavu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A podpadky, které si na sabe beru snad po prvé.

A podpadky, které si na sabe beru snad po prvé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Pod šatama jsem měla zelené plavky.
Teda jen spodek, hořejšek si tam někde obleču.

Jelikož šaty, které mám, se mají nosit bez podprsenky.

Make up mám lehký.
Spíš jsem si dala nesmyvatelnou řasenku, která mi nepůjdeza boha dolů ani zítra.
Trochu korektoru a trochu lesku.

Udělala jsem si na své kudrnaté vlasy svou rutinu a dál jsem nic neřešila.

Někdo by řekl, že vypadám levně, jenže já se neoblíkám pro nadrženě puberťáky, ale pro sebe.

...

Jsem před barákem.
Lidi jsou reálně všude.
Za barákem, před barákem, na zahradě, v baráku, desítky metrů od baráku. Prostě všude!!!

Je to pochopitelné, ten kokot a Gabriela někoho pozvou, ten pozve dalšího a ten pozve dalšího...

Hledám Gabrielu.

Místo Gabriely najdu Nikose.
Sedí na gauči a na klíně má holku, která byla i tenkrát u moře, opět ho líbe.
Vedle něj na levo dvě, které ho ošahávájí a on jim mačká kozy a na pravo to samé.

Najednou, mě popadly vášňě jít k nim a vypíchnout jim oči.

Ti dva si vyndali jazyky z držky a on mě očima svlékal.
Těma jeho odporně nádhernýma, zelenohnědýma očima, které na mě působí, jako portál do vysněného podzimu.
Podzim je mé oblíbený období i když vypadám tak exoticky.

Vlastně co je mi potom, s kým spí, líbe se a mluví? Ať si pro mě za mě dělá co chce. Jsem blbá.

„Elen tady jsem!!“ zakřičí na mě Gabriela.

Šla jsem za ní.

„Sluší ti to!“ křikla a obejmula mě.
„Děkuji, tobě taky“ dořeknu a už mě tahá za chlastem.

Nalije dva panáky pro každého a kopne to sebe, zatím co já jen koukám.
„Budeš pít nebo to mám vypít za tebe?“
řekne, aniž by tu vodku něčím zapila.

Byly plné.
„Do dna holka!!!“ zakřičela přes tu hlasitou muziku, která se ozývala i desítky metrů od baráku.

Cítím teplo, které mě z toho pálí v krku.

Šly jsme tancovat a dělaly jsme to co vždy. ..Tancovaly, tancovaly, pily, tancovaly, pily nebo si jen tak povídaly. 

Co jiného můžete dělat na párty, že?

Tancujeme a najednou se vedle Gabriely objeví nějaký kluk.
Co já vím? Má tak 1,80cm, celkem slušně vypracovaný tělo, modrooký, blonďák...

„Ahojj Nate!“ výkřikne radostí.
Obejmou se a vidím, jak mu sjíždí ruka k jejímu zadku.
„Tohle je Elen...“  představí mě mu.
„Emm jo čau...“ řeknu a najednou zmizí, jo prostě zmizí.
Nejspíš spolu někam šli.... Počkat ona má kluka?!

Okey...

Šla jsem na zahradu a najednou na sobě cítím něčí ruce...
Koho jiného než toho idiota!!!
Leknutím se k němu přimáčknu zadkem víc, než jsem byla.

„Elen, Elen...“ šepne mi do ucha povzdechnutím a otře si o něj své rty.
Bála jsem se otočit.

Strašně moc moc děkuji za všechna zhlédnutí, sledující, komentáře 😻 a především hvězdy.
Jsem nesmírně ráda za všechny komentáře, které mě motivují psát, bez nich bych asi nepsala dál.

Jinak chci se omluvám, že nevychází částo části jak říkám, nemám moc času...

Miluji vás 🫶🏼🥰

They Dont Know - That We Know You Are MineKde žijí příběhy. Začni objevovat