didn't you flash your green eyes at me?

812 90 163
                                    

hosgeldiniz iyi okumalar 🤍








2023,

Hande Baladın'ın Günlüğünden Bir Sayfa;

Kendimi iyi hissediyorum. Hemde uzun süre sonra. Hatta o kadar iyi hissediyorum ki, yeniden kapağını açacak kadar huzurluyum. Çünkü artık Zehra'yı da, formumu da kazandım. Ben anladım ki, Zehra yanımda olduktan sonra hiçbir şey bana zarar veremezmiş. Her şeyi onunla birlikte aşabilirmişim. Bu defa korkak değilim. Çünkü kıymetini kaybedince çok iyi anladım.

Daha önce bir dilek dilemiştim ve her şey çok kötü gitmişti. Ama bu kez umarım kapağını açtığımda boynumda altın madalyam olur.




-


"Ne yazıyorsun? Oha! Günlüğün mü var senin?"

Zehra, Hande'yi yakaladığında Hande hemen toparlandı. "Yoo."

"Ne demek yo?"

Hande defterini çantasına atıp gülümsedi. "Boşver ya günlüğü. Saçını benimki gibi öreyim mi? İkiz gibi dolanırırız!"

Zehra gülerken başını salladı. "Olur."

Hande arkasına geçip saçıyla uğraşırken Zehra mırıldandı. "Sen saçıma dokununca hemen uykum geliyor ama benim..."

"Alıştın çünkü o şekilde uyumaya."

"Evet... Hande biz samimiyetsiz mi duruyoruz ya dışarıdan? İnsanlar niye öyle diyor ki?"

"İnsanları düşünemeyecek kadar yoğunum."

Hande bunu dedikten sonra Zehra'nın boynunu öpmüştü. "Bak sen, gerçekten de artık umursamıyorsun..."

Hande başını iki yana salladı. "Umursamıyorum."

"Yanlış anlama istediğimden değil ama şu an açıklayalım desem açıklarsın yani?"

"Neyi?"

"Sevgili olduğumuzu?" Hande duraksadığında Zehra da duraksadı.

"Hande öpüştük ya hani."

O sayılır mıydı?

"Evet de... Bir tarafın teklif etmesi lazım."

"Önceden de ben ettim, yine mi ben edeyim? Et o zaman."

Hande'ye resmen bana sevgililik teklifi et emrini vermişti. Hande derin bir nefes aldı ve hazırlandı.

"Sevgilin olabilir miyim?" Masum bakışlarıyla karşı karşıyaydı Zehra. Gülmeye başladığında Hande kaşlarını çattı. Zehra kendinden geçercesine gülüyordu. "Ne oldu ya!"

"Hande çok tatlısın!"

Hande gözlerini kısıp kollarını göğsünde bağladığında Zehra onu kendine doğru çekip yanaklarını öpmüştü. "Özlemimden delirmişsin iyice sen." diye söylendi Hande.

"Evet öyle oldu balım. Sevgilin olurum."

"Bu arada sorunu cevaplayayım. Evet açıklarım."

Zehra, Hande'nin yanaklarını sıkıyordu. "Seni kendime saklayasım var. Başka kimse görmesin bu tatlılığı." dediğinde Hande sırıttı.

"Güzeliz de şimdi. Kaparlardı yani, teklifi değerlendirmen iyi oldu."

Zehra'nın bakışları değiştiğinde boğazını temizledi. "Teklifi yapmam da benim için iyi oldu." dediğinde Zehra eski bakışlarına dönmüştü.

wonderland,, hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin