ooh, didn't it all seem new and exciting?

706 96 221
                                    

gece bunu atmaui unutup uyumusum 😔😔

"Sende bir tutukluk var Zehra." Cansu'nun sesiyle dalgınlığından kurtuldu Zehra.
Kaşlarını çattı, "Konuşarak kaytaramazsın Cansu'cum."

"Hah, kaptan sensen bende Cansu'yum hatırlatırım. Sen takımı ben seni yönetirim ona göre." Zehra kıkırdayıp başını aşağı yukarı salladı.

"İyiyim beeen."

"Değilsin seeen. Bir şeyler olmuş. Anlatmaya çekiniyorsun, kıvranıp duruyorsun."

Anlıyordu işte en yakını. Zehra iç çekerken Ayça gelip elini omzuna koymuştu. "Anlat kurtul bacım. Çözümü bizde."

Dayanamadı Zehra. Zaten günlerdir tüm dertlerle tek başına mücadele ediyordu. Daha fazla içine kapanmak istemedi. "Mile benden hoşlanıyormuş. Ama sakın, kimseye söylemeyin. Bakın Ebrar'a bile. O çenesini tutamaz iki gün sonra Hande'nin kulağına gider."

Kızlar şaşkınca bakarken Ayça şokunu anlatıp konuşabildi. "Belliydi biraz... Yani... O değil de niye Hande'den saklıyorsun?"

"Sence?" dedi Zehra.

"Yahu sencesi bencesi mi var? Sevgilin o senin. Bilmesi lazım." dedi Cansu.

"Biz bile biliyorken onun bilmemesi saçma olur." diye ekledi Ayça.

Zehra ellerini beline yerleştirdi. "Çok konuştunuz,"

"Hayır efendim bu konu burada kapanmadı. Molada konuşacağız devamını." Cansu emir verdiğinde Zehra'nın itiraz hakkı kalmadı. Mola verildiğinde ikisiyle de bu konuyu konuşmuştu detaylıca. Tatilin son gününde Melissa'nın ona açılması ve sonrasında Zehra'nın tüm neşesinin kaçmasıydı aslında olay.

"Saklama bence ya." dedi Ayça. "Kanka duyar falan sonra ordan burdan. Valla kabak sana patlar."

"Nereden duyacak Ayça ya? Mile söylemez zaten. Üçümüzden başka bilen de yok. Milli takım sezonuna kadar böyle gitsin. Sonra ben Mile ile konuşup Hande'nin bundan haberi olmamasını rica ederim. Çaktırmaz o da bir şey. Konu da kapanır gider. Yoruldum zaten bir sürü olay, kavga. Bir de bunu istemiyorum. Hande gerilsin istemiyorum."

Cansu anlayışla karşılayıp Zehra'nın elini tuttu. "Sen bilirsin ama yine de söylemen daha iyi olurdu..." Zehra omuz silkti.

"Göreceğiz."

-

Maç sonrası Zehra, koridorda onu yakalamaya çalışan Melissa'yı sertçe itti sağ koluyla. "Mile lütfen, sonra. Maç sizin için üzücü bitti zaten." Vakıfbank kazanan taraf olmuştu.

"Önemli olan sensin Zehra. Hem kupa kaybetmedik." Zehra başını iki yana salladı. Melissa arkasında kalıyordu. Zehra ona bakmıyordu bile.

"Lütfen beni rahat bırak. Ve birazcık saygın varsa, takım arkadaşına yani Hande'ye benden uzak dur."

"Zehra ben-"

Zehra soyunma odasına girip kapıyı kapattı. Melissa kapıyla yüz yüze geldiğinde ofladı. Bu işin peşini bırakmayacaktı. Bırakmaya niyeti yoktu.

-

"Tamam nereye gidelim akşam?" Elif'in sorusunu Tijana yanıtlamıştı anında.

"Mercim-"

"Öf be Tica ya!" Saliha itiraz etmeye kalktığında ters bakışlarla karşılaştığından ötürü sonrasında susmak zorunda kalmıştı.

"Tamam canım ya gidelim ne olacak?" Naz ılımlı bir şekilde araya girmişti. "Önce eğleniriz sonra çorbamızı içer dağılırız."

wonderland,, hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin