kitabimizin sarkisi olan wonderlandi dinleyerek okuyun tamam mi🥹🥹
2021
Bazı olayların aşamaları olur.
İnkar etme, kabullenememek gibi.
Anlamak gibi.
Öfkelenmek ve buruk hissetmek gibi.
Hande, bu haberi aldığında tüm aşamaları dibine kadar hissetmişti. Henüz bitireli, 2 ay olmuştu. Her şeyi beklerdi ama aniden sevgili yapmasını asla beklememişti. Hande bu 2 ay boyunca nasıl barışacaklarını düşünürken, korkularını yenmeye çalışırken Zehra'dan gelen hamle ile sanki tüm dünyası başına yıkılmıştı. Evine kadar gelmişti günler sonra.
Kapı açıldığında özlediği ama belki de artık nefret ettiği yüzü gördüğünde tepkisiz kalmaya çalışarak tek bir soru sordu.
"Doğru mu?"
Zehra dudaklarını birbirine bastırıp bakışlarını kaçırdı. "Evet."
"Niye?"
"Anlamadım."
Hande dolu gözlerini saklamadı. Artık saklanacak bir şey kalmamıştı ki.
"Ne zamandır sevgilisiniz? Benimleyken de var mıydı o?" Zehra öfkelenmişti anında.
"Saçmalama! Yoktu tabi ki de. Daha yeni."
"Tamam. Size mutluluklar. Bir daha karşıma çıkma Zehra."
Hande arkasını döndüğünde Zehra durdurdu sesiyle.
"Neden geldin?" Hande arkasını dönmeden yanıtladı, yüzüne bile bakmadan.
"Bittiğine emin olmak için. Ve gözlerinden anladım, bitmiş Zehra. Sonsuza kadar bitmiş."
-
"İyi akşamlar herkese."
Zehra evdekilerin yüzüne bile bakmadan odasına atmıştı kendini. Ev halkı birbirine şaşkın bakışlarla bakarken İrem ve Mina aynı anda senkron bir şekilde ayağa kalkıp Zehra'nın peşinden odaya girmişlerdi. Bugün medya günü olduğunu biliyorlardı, dolayısıyla Hande'yi gördüğünü de. Problemi anlamak zor olmamıştı.
"Ne oldu yine?" İrem merakla sorduğunda Zehra oflayıp yatağına oturdu ve başını diz kapağına yasladı. "Bir şey yok."
"Ne demek yok?" Bu defa Mina'dan gelmişti soru.
"Yalnız kalmak istiyorum."
"Boku yemişiz."dedi İrem, kardeşine dönüp. Mina başını salladı yüzünü buruştururken.
"Öyle olmuş.""Anlat hadi."
İrem'in ısrarıyla Zehra anlatmaya başladı konuştuklarını.
"Oha ama ya, kabul edilemez. Bu kadarı ağır olmuş." İrem'in tepkisine karşı başını salladı Zehra. "Ağır oldu. Fazla ağır oldu hem de."
"Abla neleri atlattınız ya, böyle bir şey bu kadar abartılmaya değer mi?" İrem, Mina'nın sözlerine karşı çıktı.
"İyi de abartan Hande, Zehra değil."
"Zeka küpüm benim, haksız olan da Zehra ya hani."
"Ama çabalıyor."
"Çabalıyor mu? Birkaç kez aradı ve bir maç izlemeye gitti diye çabalamış olmuyor. Evine gitseydi, konuşmak için zorlasaydı. Araya çok fazla mesafe girdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wonderland,, hanzeh
Fanfictionbiz harikalar diyarını bulduk, sen ve ben onun içinde kaybolduk. ve bu sonsuza dek sürebilirmiş gibi davrandık.