Bu bölümde +18 sahne olacak ballarım. Her şeyi fazlasıyla açık yazdım, rahatsız olanlar uyarı koyduğum yerden itibaren okumasın lütfen. <3
Tüm Türkiye, gündeme bomba gibi düşen ikiliyi konuşuyordu. Barış, telefonu kapattığından konuya hakim değildi. Oysaki menejeri bile defalarca aramıştı.
Sevil'le olan ilişkilerini yeni açıklamalarının üstünden çok zaman geçmemişken böyle bir haber çıkması, Ela'yı da Barış'ı da olumsuz etkileyecekti.
Ela'nın ise hiçbir şeyden haberi yoktu. Zaten sızıp kalmıştı, telefona bakacak hali yoktu.
Genç kızı kucakladı Barış. İlk defa gelecekti Ela.
Kafası yerinde olsa gelmezdi, biliyordu. Çok kez kovmuştu Barış'ı, tepkisini belli etmişti.
Ama bencildi Barış, kendi evinde Ela'nın izleri olsun istiyordu her şeye rağmen.
"Güneş çiçeği..." dedi kızın kollarında uyuyan bedenina bakarken. "Kaç gece terk ettim seni, ama yine de benim kollarıma düştün."
Duymuyordu Ela onu, duysaydı bir güzel benzeteceğinden şüphesi yoktu.
Bir koluyla kucağındaki Ela'yı tutarken, bir eliyle cebinden anahtarı çıkartıp müstakil villasına giriş yaptı.
Eve girer girmez, Pablo bacaklarına dolanmıştı. "Dur oğlum," dedi gülümseyerek. "Düşüreceğiz ablayı."
Pablo, cevap verircesine sevimlice havladı. "Merhaba mı diyorsun misafirimize?" diye sordu.
Sanki anlamış gibi kafasını eğdi Pablo.
Bu sırada tüm bu gürültüden Ela yavaşça gözlerini araladı. "Barış?" diye mırıldandı. "Neredeyiz?"
"Evimizdeyiz, güneş çiçeği. Güvendesin."
"Evimiz mi?" dedi genç kız şaşkınlıkla. Etrafı inceledi, burası ona hiç tanıdık gelmiyordu ki.
Barış, Ela'yı yavaşça ipek çarşaflarla bezenmiş yatağına bıraktı. Bu gece genç kadınla uyumak istiyordu.
Biliyordu, sabah kalktığında Ela bu evi onun başına geçirecekti. Hakkıydı da.
Üzerini çıkartıp hızlıca genç kadının yanına uzandı. "Tenini özledim," diye mırıldandı kısık bir tonda. "Kokunu, dokunuşlarını... Ama en çok seni özledim kızım."
Çiçek kokan boynuna ufak bir öpücük bıraktı. Bunca zamandır, kullandığı parfümü bile bilmiyordu.
Ela'yla aynı yatağa girmek bile ereksiyon olmasına yetmişti genç adamın.
Kadın, Barış'a döndü ve onun dudaklarına bir öpücük kondurdu.
Alkolün getirdiği salaklık da vardı ya.
"Kafanı sikeyim Barış..." diye mırıldandı Barış kendi kendine. "Şu dudakları öpmekten kaçan kafanı sikeyim senin."
Ela'dan daha ayıktı ama, o da sarhoştu.
(+18)
Ardından genç kızın öpüşüne aç gözlülükle karşılık verdi. Dudaklarından sarhoş oluyordu.
Ela, hızlıca Barış'ın kucağına tırmandı. Sertliğini, kendi kadınlığında hissetmişti. Ellerini ensesine götürdü ve oradaki saçlarıyla oynamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saklı kalan || barış alper yılmaz
Fiksi PenggemarEla, Barış Alper için her zaman diğer kadındı.