Evie
Od meczu minęły dwa dni miałam właśnie lekcję chemii i miałam właśnie rozwiązać zadanie ale nie mogłam znaleźć mojego magicznego lusterka.
- Czyżbyś coś zgubiła.- Powiedział pan Diley słysząc go zaraz zamknełam torebkę I zaraz pan Diley wyjął za pleców moje magiczne lusterko.- Dzięki Chad cieszę się że ktoś w tej szkole ma jeszcze jakieś zasady.- Po słowach pana Dileya mogłam się domyślić że to Chad mnie wsypał ,,a to dwulicowy podstępny krętacz'' powiedziałam w myślach.- Będę wnosił na radzie o usunięciu cię ze szkoły.
- Ale panie Diley...
- To nie fer. Jak mogła ściągać skoro nie miała tego swojego gadżetu.- Powiedział Dag.
- To magiczne lusterko.- Poprawiłam go.
- Evie nie pomagasz sobie.- Powiedziała Ashley.
- Morze szukała ołówka.- Powiedział Dag.
- O właśnie albo czegoś innego na przykład linijki.- Powiedziała Ashley.
- Właściwie to...
- Evie proszę już nic nie mów.- Powiedziała Ashley I zaraz zamilkłam a czad spojrzał na nauczyciela z prośbą zaraz ja spojrzałam z prośbą.
- Dobrze jeśli zdasz ten egzamin oddam ci tę zabaweczkę i zamkniemy sprawę.- Powiedział nauczyciel co mi ulżyło zaraz znowu spojrzałam na Chada i miałam ochotę go zamordować. Dag i Ashley mnie uspokoili.
- Olej go.- Powiedziała Ashley i zaraz wzięliśmy się za robienie zadań egzaminacyjnych. Morze rzeczywiście dam sobie radę bez lusterka.
Zaraz po egzaminie
Egzamin starałam się napisać dobrze bez oszustwa bo lusterko było u pana Diley. I co mnie dość zaskoczyło udało się i zaraz szczęśliwa poleciałam do Daga i Ashley żeby im obojgu powiedzieć że zaliczyłam egzamin. Oboje siedzieli na ławce w ogrodzie i zdaje się że odrabiali lecie zdziwiłam się że jest z nimi Rosabella. Jednak postanowiłam i tak się pochwalić moją oceną i im podstawiłam kartkę z moim testem.
- 4+ zobaczcie okazuje się że nie jestem tylko ładną buzią.- Powiedziałam z uśmiechem.
- Brawo serio.- Powiedziała Ashley.
- Wiedziałam że sobie poradzisz Evie.- Powiedziała Rosabella.
- Dziękuję wy wszyscy jesteście mega kochani.- Powiedziałam.
CZYTASZ
Następcy: Piękna i Pirat
RomansaWiele lat temu gdy Bestia poślubił Bellę stworzył Auradon łącząc tym samym wszystkie królestwa. Zaś wszystkich złoczyńców wypędził na wyspę Potępionych z której nie można uciec, a i warunki nie są przyjemne. Teraz gdy na tronie zasiądzie syn Pięknej...